English

همایش ایران استوار، ۴۴ سال افتخار در رشت برگزار شد

"همایش ایران استوار، ۴۴ سال افتخار " با حضور جمعی از دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌های مرکز گیلان، امروز در رشت برگزار شد.

همایش ایران استوار، ۴۴ سال افتخار در رشت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، حمیدرضا امام پناهی، فرماندار رشت در همایش ایران استوار ، ۴۴ سال افتخار با بیان اینکه امنیت و افتخار امروز کشور را مدیون از خود گذشتگی و ایثار جانبازان و شهدا هستیم، گفت: امروز، دشمنان نظام، نسل جدید را مورد هدف و بمباران تبلیغاتی خود قرار داده اند و در چنین شرایطی همه ما وظیفه داریم، جوانان را با دستاورد‌های انقلاب، خدمات نظام و همچنین ترفنده‌های دشمنان بیشتر آشنا کنیم.
حمید رضا امام پناهی با اشاره به اینکه امروز دشمنان انقلاب و نظام از ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی هراسانند افزود: دشمنان در اغتشاشات اخیر تمام تلاششان را به کار بستند، اما با وحدت و همدلی ملت انقلابی، نتوانستند راه به جایی ببرند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت هم در این همایش، با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: شورا‌ها و دهیاران نمایندگان دولت در روستا‌ها هستند و باید با اهتمام بیشتری برای توسعه مناطق روستایی و خدمات رسانی به مردم، تلاش کنند.
سرهنگ محمد نیک فطرت، به آمادگی قشر‌های مختلف مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، ملت ایران مشت محکم دیگری به دشمنان خواهند زد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه