English

معاون وزیر راه و شهرسازی:

از یک هفته قبل از ماه صفر، فروش تمام پروازهای چارتری ممنوع می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از یک هفته قبل از ماه صفر، فروش تمام پروازهای چارتری ممنوع می‌شود.

 از یک هفته قبل از ماه صفر، فروش تمام پروازهای چارتری ممنوع می‌شود
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، سیدکمال هادیانفر، معاون وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران در تشریح سفر خود به عراق در راستای هماهنگی بهتر و بیشتر برنامه‌های اربعین حسینی، اظهار کرد: در هفته گذشته با هیاتی به عراق سفر کرده و مذاکراتی بین ما و طرف عراقی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در این سفر درخواست‌هایی مطرح کردیم و بنا شد برخی از آن‌ها بررسی شود و برخی نیز تایید شد، افزود: یکی از مباحث مطرح‌شده بحث مسیر دریایی اعزام زائران به عراق بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: این مسیر ۱۵ مایلی از خرمشهر به بصره است و مدت زمان سفر حداکثر دوساعت خواهد بود.

هادیانفر با اشاره به اینکه مقرر شد کشتی‌ها از سوی ایران تامین شود، خاطرنشان کرد: این مهم محقق شد و در نظر داریم آغاز این سفرهای دریایی  پیش از محرم و صفر راه‌اندازی شود.

وی گفت: این اتوبوس‌های دریایی تا سقف ۵۰۰ نفر ظرفیت دارند که پیش‌بینی می‌شود بتوان روزانه ۲ هزار مسافر را از این طریق جا‌به‌جا کرد.

معاون وزیر راه با عنوان اینکه  ظرفیت‌های ریلی را افزایش خواهیم داد، خاطرنشان کرد: این افزایش ظرفیت هم برای استان‌های  زائر‌پذیر و هم مسیر خرمشهر به شلمچه خواهد بود.

هادیانفر بیان کرد: در حال حاضر پروازهای ما به نجف هفته‌ای 120 پرواز  است که درخواست شده این میزان به ۳۰۰ پرواز در هفته افزایش پیدا کند.

وی گفت: در حال حاضر فعالیت این فرودگاه تا ۱۰شب است که بنا شده با درخواست ایران، ساعت کاری آنها  در ایام اربعین به  ۲۴ساعت افزایش یابد.

معاون وزیر راه درباره برنامه‌های صورت گرفته برای  کنترل قیمت بلیت پروازها، خاطرنشان کرد: از یک هفته قبل از ماه صفر، فروش چارتری به‌طور کامل ممنوع  می‌شود.

هادیانفر بیان کرد: تلاش‌شده مشکلاتی که سال‌های پیش با آن‌ها روبه‌رو بودیم، با برنامه‌ریزی‌های گوناگون کاهش یابد و زائرین عزیز بتوانند با سهولت بیشتری سفر کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه