English

مدیرعامل شرکت ملی گاز:

کاهش مصرف گاز هم تنها به مصرف‌کنندگان برنمی‌گردد

سعید توکلی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: بحث کاهش مصرف گاز هم تنها به مصرف‌کنندگان برنمی‌گردد و ما نیز باید در حوزه توسعه و سرمایه‌گذاری اقدام کنیم.

کاهش مصرف گاز هم تنها به مصرف‌کنندگان برنمی‌گردد
به گزارش خبرگزاری موج

، سعید توکلی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در نخستین رویداد تکمیل چرخه تولید لوله در صنعت گاز گفت: هر نیروی حاکمیتی بخواهد موفق باشد باید طرف‌های ذی نفع خود را شناسایی کند و با مخالف‌ها نجنگیم.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان با پیشرفت صنعتی مختلف نیستند خاطر نشان کرد: دغدغه نمایندگان مجلس شورای اسلامی مشخص و مهم است؛ باید بدانیم نمایندگان با ما مخالف نیستند، بلکه توقع آنها یک چیز است و اختیارات و توان ما چیز دیگر. در عین حال باید از تبدیل تهدید به فرصت استفاده کرد.

توکلی بیان کرد: اگر کشور راهبرد توسعه صنعتی نداشته باشد و جانمایی صنعت با توجه به آمایش کشور انجام نگیرد، بعید است به ۸ درصد توسعه دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بسیاری از نیروگاه‌های برق با راندمان ۱۹ درصد فعالیت می‌کنند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر ناترازی برق نداریم بلکه کمبود برق داریم.

به گفته وی بحث کاهش مصرف گاز هم تنها به مصرف‌کنندگان برنمی‌گردد و ما نیز باید در حوزه توسعه و سرمایه‌گذاری اقدام کنیم.

توکلی ادامه داد: توسعه صنعتی کشور با لوله‌سازی در دهه ۷۰ در ذوب‌آهن اصفهان آغاز شد و ادامه یافت و اکنون قطب صنعت عسلویه شناخته می‌شود.

وی افزود: هرکس بخواهد در کشور و صنعت موفق باشد، باید طرف‌های ذی‌نفع را تعریف کند و بشناسد. نباید با مخالف‌ها جنگید، باید با ارزیابی، آنها را خنثی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه