English

دستور ویژه پوتین برای صدور سریع و آسان اقامت دایم برای شهروندان کریمه

رئیس جمهور روسیه با ارایه قانونی، زمینه صدور سریع و راحت اقامت دایم و شهروندی روسیه را برای اتباع منطقه خودمختار کریمه صادر کرد.

دستور ویژه پوتین برای صدور سریع و آسان اقامت دایم برای شهروندان کریمه

به گزارش خبرگزاری موج از لنتارو، براین اساس، تمامی شهروندان این منطقه می‌توانند بدون انجام تشریفات سخت قانونی که برای مهاجران خارجی در روسیه انجام می‌شود، در یک مرحله اقامت دایم روسیه را دریافت کنند.
در قانون جدیدی که توسط پوتین ابلاغ شده است، دریافت اقامت شامل تمامی اتباع کریمه و پدربزرگ، مادربزرگ، پدر، مادر، همسر خارجی، فرزندان، نوه‌ها، خواهر و برادر فرد درخواست کننده می‌شود که از تشریفات قانونی مستثنی هستند.
پیشتر درخواست کنندگان اقامت روسیه از کریمه مجبور بودند همانند دیگر اتباع خارجی در ابتدا اقامت موقت روسیه را دریافت کنند و پس از گذشت مراحل مختلف و طی دو سال به اقامت دایم این کشور برسند.
بر اساس آمار موجود تنها در فاصله ماه‌های می 2014 میلادی تا فوریه 2015 میلادی بیش از 18 هزار درخواست اقامت در روسیه از این منطقه به وزارت کشور روسیه ارسال شده بود.
همچنین در آوریل ۲۰۱۴ میلادی، رئیس جمهور روسیه در فرمانی پس از الحاق کریمه به خاک روسیه مجوز صدور اقامت را برای شهروندان این منطقه خودمختار صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه