English

پیام السنوار به الکعبی؛

خون شهدا ما را قوی‌تر می‌کند

رئیس دفتر سیاسی حماس در پیامی به دبیرکل نجباء نوشت که «شهادت هنیه تاکیدی است بر اینکه خون فرماندهان و مجاهدان ما رنگین‌تر از خون مردم‌مان نیست و این خون‌های پاک بر صلابت و قدرت ما در رویارویی با اشغالگران صهیونیست نازی می‌افزاید تا آن‌ها را از اراضی و مقدسات‌مان بیرون برانیم».

 خون شهدا ما را قوی‌تر می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج

​، «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس با ارسال نامه تشکر خطاب به شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش نُجَباء عراق ، از پیام تسلیت و ابراز همدردی او با ملت و مقاومت فلسطین بعد از ترور شهید «اسماعیل هنیه»، قدردانی کرد.

در پیامی که دفتر یحیی السنوار برای دبیرکل نُجَباء فرستاده، ضمن «سپاسگزاری از همراهی‌های صمیمانه، مواضع صادقانه و شرافتمندانه و همچنین حمایت‌های برادرانه الکعبی»، خاطرنشان شده است: فرمانده شهید ما که نماد امت اسلامی به‌ویژه فلسطین محسوب می‌شود، در یکی از شرافتمندانه‌ترین نبردهای تاریخی مردم فلسطین یعنی طوفان‌الاقصی، به کاروان شهدا پیوست تا خون هنیه و خاندانش با فداکاری‌های سترگ مردم غزه، کرانه باختری، قدس و سایر اراضی اشغالی درآمیزد.

رئیس دفتر سیاسی در ادامه افزود: شهادت وی تاکیدی است بر اینکه خون فرماندهان و مجاهدان ما رنگین‌تر از خون مردم‌مان نیست. این خون‌های پاک و کاروان‌های مبارک شهدا بر صلابت و قدرت ما در رویارویی با اشغالگران صهیونیست نازی می‌افزاید تا آن‌ها را از اراضی و مقدسات‌مان بیرون برانیم و کشور مستقل فلسطین را با حاکمیت کامل به پایتختی قدس شریف تشکیل دهیم.

السنوار با تاکید بر اینکه «ما در جنبش حماس همواره در وفاداری به خون شهدا ثابت‌قدم باقی خواهیم ماند»، گفت: اصول والایی که فرمانده شهیدمان ابوالعبد (هنیه) بدان فرا می‌خواند، همیشه ثابت و حاضر خواهد ماند و حماس و مجاهدانش در این مسیر حرکت خواهند کرد.

او در ادامه نوشت: این اصول اتحاد مردم فلسطین بر محور جهاد و مقاومت، وحدت امت عربی-اسلامی و پرهیز از تفرقه و اختلاف است تا متحد و یکپارچه در مقابل رژیم صهیونیستی بایستیم که دشمن واقعی و بزرگ‌ترین تهدید علیه امت ماست. سیاست اشغالگران مبتنی بر توسعه‌ جاه‌طلبی در غارت ثروت‌ها و منابع ماست.

رئیس دفتر سیاسی حماس در پایان نوشت: خداوند شما و مردم و کشورتان را در امنیت و ثبات محفوظ بدارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه