English

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی:

تاوان سنگین برای گرانفروشی یک کارخانه فرش

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی بیان کرد: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی از یک کارخانه فرش، مشخص شد، مدیرعامل این کارخانه بدون مجوزهای قانونی، اقدام به افزایش خودسرانه قیمت فرش کرده‌ است.

تاوان سنگین برای گرانفروشی یک کارخانه فرش

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی مدنی؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: یک کارخانه فرش در طرقبه و شاندیز اقدام به افزایش خودسرانه قیمت‌ها کرده بود که پس از بررسی میزان تخلف این کارخانه ۴۱۸ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال برآورد شد.

مدنی در ادامه اضافه کرد: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی از یک کارخانه فرش، مشخص شد، مدیرعامل این کارخانه بدون مجوزهای قانونی، اقدام به افزایش خودسرانه قیمت فرش کرده‌ است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی همچنین گفت: با توجه به موجودی انبار، ارزش تخلف ۴۳ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال برآورد شد و این پرونده به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی طرقبه و شاندیز ارجاع شده است.

وی همچنین متذکر شد: بر اساس بررسی‌های کارشناسان پیرامون سابقه فروش این کارخانه، ۳۷۵ میلیارد و ۷۹۲ میلیون ریال از شاکیان پرونده اضافه دریافت شده بود.

مدنی خاطرنشان کرد: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی و احراز تخلف با توجه به ارزش ۴۱۸ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریالی تخلف، مطابق اختیارات شورای عالی هماهنگی اقتصادی، متهم پرونده را به پرداخت ۱۰۸۰میلیارد ریال جزای نقدی محکوم و حکم بازگرداندن مبالغ اضافه دریافتی به مشتریان و ممهور کردن پروانه واحد به مهر تخلف مرتبه اول را صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه