English

دعوت وزیر ارتباطات از مردم برای نامه نگاری!

وزیر ارتباطات از مردم خواست تا برای وی نامه بنویسند!

دعوت وزیر ارتباطات از مردم برای نامه نگاری!

نامه

به گزارش خبرگزاری موج، جواد آذری جهرمی در توییتی نوشت: هر روز در شبکه‌های اجتماعی به خوبی همه ‌با هم در ارتباطیم، اما نامه واقعا چیز دیگری است! لطفا برایم نامه بنویسید، از خودتون و فرصت‌ها و چالش‌های ارتباطات شهرتون. کافیه در گیرنده بنویسید: "برسد به دست وزیر ارتباطات " تا پست به دست من برساند.

وی افزود: ارسال این نامه‌ها کاملا رایگان است. نامه‌های شما را پیگیری خواهم کرد. نامه‌ای که علی ۱۰ ساله از زابل برایم فرستاد را بر دیوار دفتر کارم قرار دادم. بهترین نامه‌های دریافتی را نیز قرار خواهم داد، چه تزیینی بهتر از نظر مردم! وظیفه‌ی ما، انجام دستورات شما است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • عبدالهادی افژولند از جنت شهر داراب

    سلام من از هر دو گوش کر مطلق هستم و( میخام یه چیزی بهت بگم و شما به وزیر بهزیستی نزدیکتری و بهش بگو پیام من) و ۳۴ سالمه و مجردم و در یک خانواده فقیر زندگی میکنم و نه شغلی دارم و نه پولی دارم و پدرم ۶۷ سالشه و بیکار است و هیچ گونه پشتوانه ندارد و مادرم ۶۳ سالشه و مریضه و به بیماری رماتیسم و قند خون و فشار خون و چربی خون و پوکی استخوان و تیروئید دچار است و قبلا سبد کالا به من میدادن ولی حدود ا ساله سبد کالا به من نمیدن و حتی مستمری تو عمرم نگرفتم و بهزیستی به من مستمری نمیده ۰۰۰ خواهش میکنم رسیدگی کنین۰ و بنده نامه اینترانتی نوشتم برا وزیران بهزیستی ولی جواب ندادن گفتم شما نزدیکتری و نامه من نشانش بده خیلی ممنون از لطف جنابعالی۰ آدرس برای تحقیق استان فارس، شهرستان داراب، شهر جنت شهر، خیابان ولیعصر، کوچه حوزه علمیه امیرالمومنین علیه السلام، منزل افژولند

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه