English

طاهری در گفتگو با خبرگزاری موج؛

ودیعه مسکن به صورت قرض الحسنه در اختیار نمایندگان قرار می گیرد/ برای رهن یک آلونک بیشتر از ودیعه مسکن پرداخت کرده ام

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ودیعه مسکن پرداخت شده به نمایندگان از حقوق های آنها کسر خواهد شد. لذا تا پایان دوره نمایندگی این پول برگردانده خواهد شد.

ودیعه مسکن به صورت قرض الحسنه در اختیار نمایندگان قرار می گیرد/ برای رهن یک آلونک بیشتر از ودیعه مسکن پرداخت کرده ام

مصطفی طاهری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی سازمانی برای نمایندگان، اظهار داشت:  ساخت واحدهای مسکونی سازمانی برای نمایندگان در اطراف ساختمان مجلس در حال انجام است اما مثل اینکه چند سال است طول کشیده، گویا درصدد هستند طی یک سال آینده ساخت این واحدهای مسکونی را به پایان برسانند.

وی ادامه داد: باید یکسری خانه‌های سازمانی ساخته شود تا نمایندگانی که از شهرستان می‌آیند در این خانه‌های سازمانی ساکن شوند و وقتی هم دوره نمایندگی‌شان به پایان برسد واحد مسکونی از آنها پس گرفته شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مورد تخصیص ودیعه مسکن مجلس به نمایندگان، گفت: من ودیعه مسکن را دریافت کردم اما این پول به صورت قرض الحسنه در اختیار نمایندگان قرار می گیرد و از حقوق شان کسر خواهد شد، لذا تا پایان دوره نمایندگی این پول برگردانده خواهد شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ودیعه مسکنی که توسط مجلس به نمایندگان پرداخت می‌شود کمتر از هزینه ودیعه مسکنی است که باید نمایندگان پرداخت کنند، افزود: برای اجاره یک آلونک در اطراف بهارستان بیشتر از ودیعه مسکنی که دریافت کرده ام، پرداختم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه