English

رضایی در اجلاس بین‌المجالس جهانی:

پارلمان‌ها باید توجه بیشتری به منابع زیرساخت‌های بهداشت و سلامت کنند

عضو هیئت اعزامی به اجلاس بین‌المجالس جهانی گفت: با توجه به کمبود منابع، پارلمان‌ها باید توجه بیشتری به منابع لازم برای تقویت زیرساخت‌های بهداشت و سلامت در کشورهای مختلف مبذول کنند.

پارلمان‌ها باید توجه بیشتری به منابع زیرساخت‌های بهداشت و سلامت کنند

به گزارش خبرگزاری موج، علی رضایی نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت اعزامی به صد و چهل و چهارمین اجلاس بین‌المجالس جهانی در اندونزی، در کمیته دموکراسی و حقوق بشر این اتحادیه با اشاره به شیوع بیماری همه‌گیر کرونا در جهان طی دو سال گذشته گفت: پارلمان‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم مردم‌سالاری حائز نقش اساسی در حمایت از حقوق و آزادی‌های فردی جوامع به ویژه در ارتباط با محدودیت‌های ناشی از اعمال مقررات بهداشتی دوران کرونا هستند.

وی تصریح کرد: شیوع ویروس کووید ١٩ مشکلات و تبعات دشواری فراروی کشورهای در حال توسعه قرار داده است که با توجه به کمبود منابع و فشارهای ناشی از آن از سوی دولت‌ها بر مردم جوامع مختلف جهان، پارلمان‌ها باید توجه بیشتری به منابع لازم برای تقویت زیرساخت‌های بهداشت و سلامت در کشورهای مختلف مبذول کنند.

عضو هیئت اعزامی به اجلاس بین‌المجالس جهانی، اتخاذ رویکردهای حمایتگرانه‌تری برای کشورهای در حال توسعه از سوی اتحادیه بین المجالس در موضوع سلامت و بهداشت جوامع جهانی را خواستار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه