English

رئیس جمهور در دیدار با مردم دماوند:

افرادی که ساخت‌وساز غیرمجاز انجام‌ ‌می‌دهند را بدون اغماض برخورد کنید

رئیس جمهور ابراز داشت: ساخت‌وسازهای مخرب برای طبیعت حتی اگر به‌وسیله افراد متصل به قدرت و دستگاه‌های اداری و حکومتی باشد، غیرمجاز است و با کسانی که به قدرت اتصال دارند و ساخت‌وساز غیرمجاز انجام‌ ‌می‌دهند، بدون اغماض برخورد شود.

افرادی که ساخت‌وساز غیرمجاز انجام‌ ‌می‌دهند را بدون اغماض برخورد کنید
به گزارش خبرگزاری موج

، ابراهیم رئیسی در دیدار با مردم دماوند و فیروزکوه اظهار کرد: ساخت‌وسازهای مخرب برای طبیعت حتی اگر به‌وسیله افراد متصل به قدرت و دستگاه‌های اداری و حکومتی باشد، غیرمجاز است و با کسانی که به قدرت اتصال دارند و ساخت‌وساز غیرمجاز انجام‌ ‌می‌دهند، بدون اغماض برخورد شود. 

وی در ادامه گفت: توسعه در منطقه کاملا پذیرفتنی است، اما این توسعه باید همراه با قوانین، مقررات و با توجه به زیرساخت‌ها و حریم‌ها انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف آب، افزود: برخی از مصارف واقعا اسراف است که موجب هدررفت آب می‌شود. اگر در این مناطق مدیریت آب به خوبی صورت بگیرد؛ حتما احساس کمبود به ویژه برای مصرف کشاورزی و دامداری نخواهیم داشت. 

 

بیشتر بخوانید:

نهضت به سامان رساندن پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار دولت است

 

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه بیشترین آب مصرفیِ‌ کشور، در زمینه کشاورزی است، گفت: کار ساخت سد نمرود از سال ۸۴ آغاز شده و نباید تا الان طول می‌کشید؛ آن سال کجا و امروز کجا؟ اولین بازدید ما از منطقه، همین سد بود که باید کارهایی برای اتمام آن رخ بدهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه