English

اولین واکنش پزشکیان به اتفاق میزگرد فرهنگی؛ صحنه نامناسبی بود

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به اتفاقی که در میز گرد فرهنگی امروز رخ داد گفت: صحنه مناسبی نبود.

اولین واکنش پزشکیان به اتفاق میزگرد فرهنگی؛ 
صحنه نامناسبی بود
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری  در گردهمایی انتخاباتی ستاد استان تهران این که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، اظهار داشت: قدرت در وحدت است نه در تفرقه و دعوا، باید با یکدیگر  در جهت انسجام بیشتر و نه دعوا سخن بگوییم.

وی با اشاره به حاشیه‌های جلسه امروز برنامه میزگرد فرهنگی، افزود: با اتفاقاتی که افتاد هیچ وقت نمی‌شود مملکت را درست کرد چرا که نمیتوانیم با هم صحبت کنیم، صحنه نامناسبی بود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه آنچه می‌تواند میثاق مشترک بین ما باشد قانون اساسی است، خاطرنشان کرد:  من می‌خواهم سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری را اجرا کنم اما برخی به من انتقاد می‌کنند که برنامه‌ای ندارم.

 وی با اشاره به اینکه به همان آدمهایی که می‌خواهند ما را به اسم ضد ولایت از میدان به در کنند می گوییم  که ما ولایت مدار هستیم ولی عدالت و انصاف را می‌خواهیم و از تبعیض بیزار هستیم، تصریح کرد: نباید  اجازه دهیم دیگران بخاطر چند بند، ما و شما را از میدان حذف کنند.

پزشکیان با عنوان اینکه چرا در مملکت ما عده‌ای برای خود سفره پهن می‌کنند اما به مردم که می‌رسد عنوان می کنند پول نداریم و باید با هم تحمل کنیم، اظهار کرد:  رای ندادن یعنی رای دادن به اقلیت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه