English

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دوازدهم در گفت‌وگو با خبرگزاری موج:

رای دادن سبب می شود کشور در ریل حرکت عقلانی قرار گیرد + فیلم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دوازدهم گفت: صندوق رای مهمترین مرجع است که ملت ایران با تمسک به آن میتوانند به حقوق اساسی خود دست پیدا کرده و کمک کنند که کشور در ریل حرکت عقلانی بسمت پیشرفت و توسعه قرار گیرد.

رای دادن سبب می شود کشور در ریل حرکت عقلانی قرار گیرد + فیلم

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دوازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج ، اظهارداشت: مانند دیگر افراد کشور مفتخرم که امروز  وظیفه ملی خود را انجام می‌دهم.

وی افزود: صندوق رای مهمترین مرجع است که ملت ایران با تمسک به آن می توانند به حقوق اساسی خود دست پیدا کرده و کمک کنند که کشور در ریل حرکت عقلانی بسمت پیشرفت و توسعه قرار گیرد و در همان ریل باقی بماند و این مهمترین چیزی است که یک ملت تغیب می کند.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: ملتی که آرمان و آرزویی دارد حتما پایدار خواهد بود و بلعکس نابودی نصیب ملتی خواهد بود که آرزویی ندارد.

شریعتمداری عنوان کرد: صف های امروز در پای صندوق های رای نشانگر داشتن آرمان و آرزو است و برای آن پایمردی کرده ، می ایستد و مشارکت می کنند.

وزیر  تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دوازدهم خاطرنشان کرد: ما از صحنه زیبایی که مردم امروز خلق کردند خوشحال و خوشنودیم و از مرددین‌که هنوز تصمیم نگرفتند درخواست می کنیم که بیایند چرا که بدون تردید اینکار نوعی رای دادن به همان دلیلی که  نمی خواهند رای دهند خواهد بود، امیدوارم این را انتخاب نکنند، بلکه انتخاب کنند که بیایند و رای دهند، مطمئن باشند تفاوت می کند که چه کسی به ساختمان پاستور راه پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه