English

تدفین پیکر پاک شهیدمدافع حرم میلاد بیدی در بهشت زهرا(س)

پیکر مطهر شهید میلاد بیدی مستشار نظامی کشورمان در لبنان که در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده بود در قطعه ۵۰ بهشت زهرا س با حضور جمع کثیری از خانواده شهدا و مسئولان به خاک سپرده شد.

تدفین پیکر پاک شهیدمدافع حرم میلاد بیدی در بهشت زهرا(س)
به گزارش خبرگزاری موج

، پاسدار رشید اسلام شهید میلاد بیدی مدافع حرم و مستشار نظامی کشورمان از رشدیافتگان مکتب حاج قاسم سلیمانی در عرصه جهاد و شهادت و متولد شهرستان ملارد بود.

صبح امروز پیکر مطهر شهید مدافع حرم «میلاد بیدی» بر دستان مردم قدرشناس پایتخت در محله مسعودیه تهران تشییع شد.

محمد مخبر معاون اول دولت سیزدهم و برخی شخصیت‌های سیاسی، لشکری و کشوری و شهردار منطقه ۱۵ تهران هم در این مراسم حضور داشتند.

مردم انقلابی و قدرشناس شهرستان ملارد شامگاه جمعه میزبان پیکر مطهر شهید «میلاد بیدی» از مستشاران نظامی کشورمان در سوریه و لبنان، بودند و با این شهید گرانقدر وداع کردند.

در این مراسم معنوی که با حضور جمع کثیری از یاران و همرزمان قدیمی این پاسدار رشید اسلام، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان در گلزار شهدای گمنام سرآسیاب این شهرستان برگزار شد، حاضران به‌منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان از جمله شهدای مدافع حرم به این شهید بزرگوار ادای احترام کردند و به عزاداری و سینه زنی در کنار پیکر مطهر وی پرداختند.

سرهنگ عباس زورمند جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: این شهید بزرگوار که از رزمندگان دلیر مدافع حرم اعزامی از شهرستان ملارد بود ، در حمله روز سه شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت در راه دین خدا رسیده و به لقا الله پیوست.

وی افزود: بنا به گفته همرزمان شهید بیدی ، این سردار دلاور اسلام در زمان شهادت در مجاورت ساختمان حاج محسن مستقر بوده و شناسایی پیکرش روز گذشته انجام شده است.

بر اساس این گزارش شهید میلاد بیدی از جوانان برومند و انقلابی رشد یافته در سطح شهرستان ملارد بود که بعنوان سرگروه و مربی شجره طیبه صالحین شهرستان ملارد در پایگاه خانم الانبیاِ (ص) حوزه شهید اینانلو فعالیت داشته است .

سرهنگ زورمند اضافه کرد : مراسم تشییع و خاکسپاری شهید میلاد بیدی با هماهنگی خانواده محترم و معظم این شهید اطلاع رسانی خواهد شد .

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در پیامی شهادت پرافتخار پاسدار رشید سپاه اسلام، مدافع سرافراز حرم شهید میلاد بیدی از مستشاران نظامی ایران در سوریه و لبنان که در جنایت حمله تروریستی اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به فیض شهادت نائل آمد را به خانواده معظم و همرزمان دلاور ایشان تبریک و تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده : تلاش‌های سترگ و مجاهدانه آن شهید ارجمند در عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و صیانت از امنیت و آرامش این سرزمین در رویارویی با توطئه‌های دشمنان ایران و ایرانی و کمک و همراهی با مجاهدان امت اسلامی در میدان مبارزه با رژیم جلاد، جنایتکار و اشغالگر صهیونی برای همیشه ماندگار و الهام بخش جوانان غیرتمند و انقلابی امروز و فردای میهن اسلامی به ویژه نسل جدید پاسداران انقلاب خواهد بود.

با تاکید بر شعله ور شدن آتش خشم و انتقام مجاهدان مومن جبهه عظیم مقاومت اسلامی از جنایات اخیر رژیم سفاک و پلید صهیونیستی در منطقه بویژه غزه مقتدر، از درگاه خدای کریم و نعیم، برای آن شهید عزیز علو درجات و همنشینی با شهدای کربلا و برای خانواده مکرم و علاقمندان و همرزمان ارجمند وی سلامتی و ثبات قدم در تداوم راه شهید و شهادت و جهاد خالصانه در مسیر اعتلای قرآن و عترت و سربلندی ایران اسلامی را طلب می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه