English

رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه هیات دولت:

گروسی با رئیس جمهور بر اساس پروتکل خود در آینده دیدار می‌کند

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: من در وین و آقای عراقچی در نیویورک با گروسی گفت‌وگو داشتیم، وی تمایل به صحبت با آقای رئیس جمهور داشتند، ولی این دیدار نیاز به هماهنگی دارد و بر اساس پروتکل خودش صورت خواهد گرفت.

گروسی با رئیس جمهور بر اساس پروتکل خود در آینده دیدار می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج

​، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و معاون رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران عنوان داشت: من در وین و آقای عراقچی در نیویورک با گروسی گفت‌وگو داشتیم و ایشان تمایل به صحبت با آقای رئیس جمهور داشتند، ولی این دیدار نیاز به هماهنگی دارد و بر اساس پروتکل خودش صورت خواهد گرفت.

وی در ارتباط با شروع دور جدید مذاکرات هسته ای گفت: بحث مهم این است که تمام جنجال هایی که بر سر برنامه هسته‌ای ما وجود دارد و بهانه‌ای که برای آن ایجاد کردند، معطوف و در ارتباط با مذاکرات رفع تحریم‌ها است و وزارت امور خارجه مذاکرات رفع تحریم‌ها را بر عهده دارد.

اسلامی در زمینه تهدیدات رژیم صهیونیستی بر علیه تاسیسات هسته‌ای کشورمان، اظهار داشت: اسرائیل همیشه از این قبیل ادعاها داشته و دارد، رژیم صهیونیستی رژیمی وحشی است، نتانیاهو همانند یک خون آشام عمل می‌کند و تمام دنیا نسبت به این رژیم انتقاد دارد، از این فرد دیوانه چه انتظاری می‌توان داشت.

وی همچنین افزود: بازدارندگی ایران مسئولیت و وظیفه نیروهای مسلح است که به شکل احسن در حال انجام است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه