English

نشست مشترک وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس

وزراى خارجه جمهورى اسلامى ایران و کشورهاى عضو شوراى همکارى در نشستی ، آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی را مورد بحث و گفتگو قرار داده و بر همگرایی و همکاری کشورهای منطقه با یکدیگر در زمینه های مختلف تاکید نمودند.

نشست مشترک وزرای خارجه  جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس
به گزارش خبرگزاری موج

، وزراى خارجه جمهورى اسلامى ایران و کشورهاى عضو شوراى همکارى در نشستی ، آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی را مورد بحث و گفتگو قرار داده و بر همگرایی و همکاری کشورهای منطقه با یکدیگر در زمینه های مختلف تاکید نمودند.

در این نشست که به ریاست شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر برگزار شد، وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و کشورهای شورای همکاری با بررسى تحولات منطقه، بر ادامه گفتگوهای دوجانبه و چندجانبه در جهت تقویت روابط فیمابین و یافتن راه های همکاری در جهت رشد و شکوفایی منطقه تأکید نمودند. 

عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن استقبال از برگزاری این نشست، بر اهتمام دائمی کشورمان به همسایگان و توسعه همکارى هاى منطقه ای و حرکت در جهت ایجاد منطقه قوی با مشارکت همه کشورهای منطقه تأکید نمود.

وزیر خارجه کشورمان توسعه و پیشرفت منطقه را در گرو ثبات و امنیت آن دانست و ابراز امیدواری نمود با همکارى و هم افزایى کشورهاى منطقه، امنیت و توسعه منطقه تامین گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه