English

سخنگوی هیات رئیسه مجلس:

کلیات لایحه بودجه با حضور رئیس جمهور فردا در صحن بررسی می‌شود

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به بررسی کلیات لایحه بودجه در نشست علنی فردای مجلس، گفت: در حال حاضر، نشست علنی برای هفته آینده نداریم. اگر تغییری در برنامه ها صورت بگیرد، متعاقبا اعلام خواهد شد.

کلیات لایحه بودجه با حضور رئیس جمهور فردا در صحن بررسی می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، علیرضا سلیمی در خصوص برگزاری نشست علنی مجلس شورای اسلامی در هفته آینده گفت: در حال حاضر، نشست علنی برای هفته آینده نداریم و نمایندگان برای پیگیری مشکلات مردم به حوزه های انتخابیه می روند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس دوازدهم ادامه داد: اگر تغییری در برنامه ها صورت بگیرد، متعاقبا اعلام خواهد شد بنابراین در حال حاضر، مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد.

وی افزود: روز سه شنبه هفته جاری کلیات لایحه بودجه در صحن مجلس با حضور مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اگر لایحه به تصویب برسد، نمایندگان ۵ روز فرصت دارند تا پیشنهادات بودجه ای خود را برای بررسی کمیسیون‌ها در سامانه بارگذاری کنند.

این نماینده مجلس در دوره دوازدهم بیان کرد: اگر کلیات لایحه بودجه در صحن مجلس به تصویب نرسد لایحه به دولت باز خواهد گشت و دولت نیز هفت روز فرصت دارد تا لایحه اصلاحی را به مجلس ارسال کند. کمیسیون تلفیق هم دو روز فرصت خواهد داشت که نتیجه بررسی‌های خود را در باره کلیات به صحن مجلس ارائه کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه