English

با حضور مدیرعامل مؤسسه صنعت انرژی اتمی کشور:

همایش معرفی مدارس علمی انرژی اتمی در بندرعباس برگزار شد

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، از برگزاری همایش معرفی اولین مدرسه انرژی اتمی در بندرعباس خبر داد.

همایش معرفی مدارس علمی انرژی اتمی در بندرعباس برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در این همایش با حضور مدیران مدرسه انرژی اتمی تهران و نمایندگان سازمان انرژی اتمی کشور برگزار شد از پیگیری‌ها و توافقات صورت‌گرفته جهت احداث این مدرسه خبر داد.

وی تأکید کرد که با توجه به احداث نیروگاه اتمی در شهرستان سیریک، نیاز به تربیت نیروی انسانی متخصص احساس می‌شود و این مدرسه به تربیت دانش‌آموزان در رشته‌های مرتبط با علوم ریاضی، فیزیک و تجربی خواهد پرداخت.

قویدل افزود: مراحل ثبت‌نام دانش‌آموزان از طریق سایت سازمان انرژی اتمی اطلاع‌رسانی خواهد شد و پیش‌بینی شده که از اول مهرماه، دانش‌آموزان در این مدرسه حضور یابند.

وی همچنین اعلام کرد: ظرفیت این مدرسه برای دوره‌های اول و دوم متوسطه حداقل صد نفر خواهد بود و امکان افزایش ظرفیت نیز وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اشاره کرد: فضای آموزشی این مدرسه در مراحل پایانی تکمیل قرار دارد و امیدواریم که از ابتدای سال تحصیلی جدید، دانش‌آموزان بتوانند از این امکانات بهره‌مند شوند.

قویدل ابراز امیدواری کرد که با راه‌اندازی این مدرسه، دانش‌آموزان با مسائل پژوهشی و آموزشی مرتبط با صنایع انرژی اتمی آشنا شده و از آن بهره‌مند شوند.

گفتنی اسـت، این واحد آموزشی اولین مدرسه انرژی اتمی در استان هرمزگان است و پیش از این، چنین مدارسی تنها در چهار یا پنج استان دیگر کشور وجود داشته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه