English

رئیس انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان:

تکمیل تماشاخانه بندرلنگه در دستور کار قرار گیرد

شهردار بندرکنگ بیان داشت: مجموعه شهرداری بندرکنگ در مورد ارائه طرح و نقشه پلاتو تماشاخانه این شهر تا پایان سال جاری اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، نشست مدیرعامل و هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان با حضور فؤاد مرادزاده فرماندار، ابراهیم فرهمندنیا شهردار بندرلنگه، خلیل آسودی شهردار بندرکنگ به همراه ریاست واعضای شورای اسلامی شهر، رضا اوژند ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری بندرلنگه برگزار شد.

 پس از صحبت های مقدماتی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بندرلنگه، خالد راهبر به عنوان مسئول دفتر انجمن هنرهای نمایشی بندرلنگه، گزارشی از عملکرد انجمن را به حاضرین ارائه کرد و از مجموعه شهرداری، شورا و فرمانداری بندرلنگه جهت حمایت های بی دریغشان قدردانی کرد. 

در این نشست، فرماندار بندرلنگه ضمن تاکید بر اهمیت خلق آثار هنری و نقش هنرمندان در جامعه، حمایت همه جانبه ی خود را از برگزاری این رویداد هنری اعلام کرد. دکتر فرهمندنیا شهردار بندرلنگه در این باره ابراز داشتند: مجموعه شهرداری بندرلنگه همیشه حامی تمامی رشته‌های هنری و جشنواره‌ها بوده و از پتانسیل بالای هنرمندان و نخبگان این شهر جهت ارتقاء فرهنگ بهره برده و ان‌شاءالله طی دو ماه آینده با اختصاص هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال (معادل سیصد میلیون تومان) پلاتو (تماشاخانه) این شهررا تکمیل خواهد کرد و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تجهیز و در اختیار هنرمندان تئاتر قرار خواهد داد.

آسودی شهردار بندرکنگ نیز ضمن اعلام آمادگی جهت برگزاری این جشنواره، ظرفیت ها و قابلیت های نمایشی و آیینی بندرکنگ را مورد اشاره قرار داده و افزودند: مجموعه شهرداری بندرکنگ در مورد ارائه طرح و نقشه پلاتو تماشاخانه این شهر تا پایان سال جاری اقدامات لازم را انجام خواهد داد. 

کریمی ریاست انجمن نمایش استان با تشکر و ابراز خرسندی از حمایت مسئولین شهرستان برای تکمیل وآماده سازی تماشاخانه و همچنین کمک در برگزاری جشنواره تئاتر استانی تشکر کرد و در مورد اهمیت و تاثیر این رویداد فرهنگی در جامعه هنری شهرستان سخن گفت.

در ادامه جلسه اوژند ریاست اداره فرهنگ و ارشاد بندرلنگه در مورد دستاوردهای برگزاری این جشنواره برای هنرمندان شهرستان گفتند و به جمع‌بندی مباحث مطرح شده پرداختد. 

در پایان طی حکمی از سوی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه هرمزگان، احمد نور دریایی به عنوان مسئول انجمن هنرهای نمایشی بندرکنگ منصوب شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه