English

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان:

۱۶۵ میلیارد تومان از محل فروش جایگاه های مرزی به حساب خزانه واریز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: از اواخر دی ماه تاکنون از محل کنترل باک و فروش جایگاه های مرزی در پایانه ‏باشماق ۱۶۵ میلیارد تومان به حساب خزانه واریز شده است.

۱۶۵ میلیارد تومان از محل فروش جایگاه های مرزی به حساب خزانه واریز شد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، جهانبخش نوکانی گفت: از اواخر دی ماه تاکنون از محل کنترل باک و فروش جایگاه های مرزی در پایانه ‌باشماق ۱۶۵ میلیارد تومان به حساب خزانه واریز شد که نسبت به مدت مشابه قبل از اجرای طرح فول باک، ۱۶۷ درصد افزایش یافت.

وی اظهار کرد: جلوگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده در مرز، کاهش زمان کنترل باک ‌کامیون ها، تسهیل فرآیند فوق در خصوص کامیون های صاداراتی از مزایای اجرای طرح فول باک ‌است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان افزود: با توجه جدی به تامین و توزیع مطلوب عرضه سوخت و گردشگر پذیربودن شهرستان مریوان، نظارت کافی بر عملکرد جایگاه های عرضه و CNG، فعال بودن گشت های مشترک با سازمان های متولی، کنترل و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و حضور موثر روسای نواحی در ارائه خدمات مطلوب به مردم و همکاری با فرمانداران باید مورد توجه قرار گیرد.

نوکانی از افزایش تردد کامیون های ترانزیتی و ترانشیپی در سال جاری از پایانه مرزی باشماق مریوان خبر داد و ادامه داد: ماهیانه بیش از ۱۸ هزار خودرو در پایانه مرزی باشماق با استفاده از سیستم های الکترونیکی پایش و کنترل می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه