English

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه:

۲۰۰ هزار کرمانشاهی برای برخورداری از خدمات رایگان بیمه سلامت شناسایی شده‌اند

مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه از شناسایی ۲۰۰ هزار کرمانشاهی در طرح جامعه بیمه سلامت ایرانیان که به مناسبت هفته سلامت اجرایی می‌شود، خبر داد.

۲۰۰ هزار کرمانشاهی برای برخورداری از خدمات رایگان بیمه سلامت شناسایی شده‌اند

امید قادری، مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه با تبریک هفته سلامت به تمامی کادر درمان و فعالین حوزه بیمه سلامت کشور و استان کرمانشاه، ابراز داشت: همه ساله از ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت ماه تحت عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است و از این فرصت استفاده کرده و این ایام را به تمامی کادر درمان که در دوران شیوع کرونا، جهادوار در کنار مردم بودند و همچنین کلیه پرسنل فعال در حوزه بیمه سلامت نیز که بصورت شبانه روزی به کلیه متقاضیان خدمات رسانی می کنند، تبریک و تهنیت می گویم.

وی ادامه داد: به همین مناسبت سازمان بیمه سلامت ایران در راستای اجرای کامل طرح همگانی تحت پوشش قرار دادن بیمه سلامت برای تمامی آحاد جامعه، برای ۵ میلیون ۴۰۰ هزار نفر از افرادی که فاقد هرگونه پوشش بیمه ای هستند، بیمه شان را بصورت کاملا رایگان و خودکار فعال کرده که این افراد در ارزیابی های صورت گرفته جز دهک های یک، دو و سه جامعه قرار گرفته اند و می توانند از کلیه خدمات بیمه سلامت استفاده کنند.

مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه با تاکید بر اینکه از این تعداد، حدود ۲۰۰ هزار نفر از استان کرمانشاه شناسایی شده اند، خاطرنشان ساخت: افراد شناسایی شده بدون مراجعه حضوری و بصورت الکترونیک خدمات بیمه سلامت را دریافت کنند و اگر احیانا طرح پزشک خانواده برای آنها فعال شده باشد هم می توانند از خدمات بخش خصوصی بهره مند گردند و با مراجعه به پزشک عمومی با پرداخت فقط ۶ هزار تومان از خدمات ویزیت استفاده کنند.

قادری تصریح کرد: مراحل اجرایی بهره مندی از خدمات بیمه سلامت برای افراد شناسایی شده در استان کرمانشاه به سرعت در حال پیگیری و اجرایی شدن قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه