English

استاندار کرمانشاه:

مردم رعایت نکنند، پیک چهارم کرونا تلفات بیشتری به جا می گذارد

هوشنگ بازوند با تشکر از عموم مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی، هشدار داد: آمار تست های مثبت کرونا بازهم رو به افزایش است و اگر مردم رعایت نکنند، پیک چهارم کرونا خطرات بیشتری به همراه خواهد داشت.

مردم رعایت نکنند، پیک چهارم کرونا تلفات بیشتری به جا می گذارد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه با ابراز نگرانی از بروز پیک چهارم کرونا در کرمانشاه، اظهار داشت: از مردم کرمانشاه به خاطر رعایت مناسب پروتکل ها ی بهداشتی مقابله با کرونا در طرح هوشمند ممنوعیت و محدودیت‌های کرونایی بسیار سپاسگزاریم و شرایط خوب این ایام هم محصول این همکاری‌ها است. 

بازوند در ادامه هشدار داد: براساس آمار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه متاسفانه آمار تست‌های مثبت کرونایی دوباره رو به افزایش است و اگر مردم رعایت نکنند بی گمان استان کرمانشاه گرفتار موج چهارم اپیدمی کرونا می‌شود‌.

وی تاکید کرد: اگر وضعیت این بیماری در استان حاد شود؛ مجبور هستیم برای حفظ سلامت مردم دوباره محدودیت‌ها وممنوعیت‌های کرونایی را برقرار کنیم و این شرایط به ضرر اقتصاد استان خواهد بود.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: براساس تصمیم ستاد ملی کرونا، حضور دانش آموزان در مدارس کاملاً اختیاری و هیچ اجباری در کار نیست و خانواده‌ها از این بابت نگرانی نداشته باشند‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه