English

علی‌اصغر اصغری:

موجودی سوخت مایع در نیروگاه‌های خراسان رضوی مطلوب است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی: نیروگاه‌های خراسان رضوی در شش ماهه امسال بیش از ۵۰۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی، توزیع و ذخیره‌سازی کرده است.

موجودی سوخت مایع در نیروگاه‌های خراسان رضوی مطلوب است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی‌اصغر اصغری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بیش از ۵۰۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی در نیروگاه‌های خراسان رضوی توزیع و ذخیره‌سازی شد.

اصغری در ادامه این خبر افزود: ۵۲۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی در نیمه نخست امسال برای تامین سوخت نیروگاه‌های برق این منطقه توزیع و ذخیره‌سازی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی ادامه داد: روند تامین سوخت نیروگاه‌ها با توجه به دستور وزیر نفت و تاکید معاون وزیر در پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و با هدف تامین سوخت ذخیره دوم نیروگاه‌ها برای فصل پاییز و زمستان، حداکثر مصرف در نیروگاه‌های استان تا تکمیل کامل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

وی همچنین تصریح کرد: موجودی سوخت مایع در نیروگاه‌ها و ذخیره‌سازی آن را در خراسان رضوی مطلوب است بر این اساس آمادگی کامل برای سوخت‌رسانی مستمر و بی‌وقفه به نیروگاه‌ها در این منطقه وجود دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی اظهار کرد: موجودی کنونی نفت گاز در نیروگاه‌های برق این استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از ۲۷ درصد بیشتر شده که بسیار رضایت‌بخش است.

اصغری در خاتمه متذکر شد: منطقه خراسان رضوی نیروگاه‌های مشهد، شریعتی، مپنا، شمس سرخس، خیام نیشابور و توس را زیر پوشش خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه