English

حجت الاسلام محسنی اژه ای در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوره سیزدهم:

قوه قضاییه برای کمک به دولت آمادگی لازم را دارد

رئیس دستگاه قضا گفت: قوه قضاییه برای کمک به دولت، حمایت از حقوق مردم و مبارزه با فساد آمادگی لازم دارد.

قوه قضاییه برای کمک به دولت آمادگی لازم را دارد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای رئیس دستگاه قضا در مراسم تحلیف ریاست جمهوری سیزدهم اظهار داشت: در روزهای پایانی پر خیر و برکت ماه ذیحجه هستیم و از خداوند می خواهم آنچه برای خوبان در شب و روز عرفه و قربان و غدیر مقدر داشتند، به مردم ایران عنایت فرمایند.

وی ادامه داد: از مردم متدین، بصیر و زمان شناس تشکر می کنم که با همه تلاشی که دشمنان کردند در 28 خرداد در پای صندوق های رای حاضر شدند و یک بار دیگر برگ زرین دیگری را به افتخارت ملت ایران افزودند.

ریس دستگاه قضا افزود: از همه برگزار کنندگان که فضای امنی را برای اخذ و صیانت آراء مردم ایجاد کردند تشکر می کنم.

وی افزود: مردم با انتخاب شان قدرت و مسئولیت بزرگی را به دوش رییس جمهور می گذارند.

حجت الاسلام اژه ای گفت: به روح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر و شهید بزرگوار و والا مقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس درود می فرستم و برای همه جانبازان و آزادگان و خانواده های معظم انها سلامتی و برای همه مریضان شفای عاجل مسالت دارم.

وی ادامه داد: از همه کسانی که در دوره های مختلف ریاست جمهوری خدمت صادقانه به نظام و مردم دارند تشکر می کنم.

رییس قوه قضاییه تاکید کرد: رییس جمهور طبق قانون اساسی عالی ترین مقام رسمی کشور بعد از مقام معظم رهبری است و مسئولیت اجرای قانون اساسی و ریاست قوه مجریه به جز در اموری که به رهبری مربوط می شود را بر عهده دارد.

حجت الاسلام اژه ای افزود: این قدرت قانون و مسئولیت امانتی است که به رییس جمهور سپرده شده است و رئیس جمهور امروز در پیشگاه قران کریم و در خانه ملت با حضور رییس قوه قضاییه و شورای محترم نگهبان به خداوند قادر و متعال سوگند یاد می کند که پاسدار نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی کشور باشد و سوگند یاد می کند که همه استعداد و صلاحیت خود را برای انجام مسئولیت به کار گیرد و خود را وقف خدمت به مردم و اعتلای کشور کند.

وی تصریح کرد: امیدوار هستم به فضل پروردگار رییس جمهور محترم با کمک سایر قوا، نخبگان و مردم در این مسئولیت خطیر بیش از پیش موفق باشند و همانگونه در روز تنفیذ مطرح کردند هرچه سریعتر در رفع مشکلات مردم، ایجاد اشتغال، کنترل بازار و کاهش نرخ تورم و کاهش نرخ گرانی سرسام آور اقدام عاجلی داشته باشند.

رییس دستگاه قضا خاطرنشان کرد: امیدوارم رییس جمهور در از بین بردن زمینه فساد، رانت، تبعیض و اصلاح ساختارهای پیچیده اداری اقدام لازم به عمل آورند و امیدوار هستم رییس محترم جمهور نسبت به اجرای همه اصول قانون اساسی مخصوصا بندهای 16 گانه اصل سوم قانون اساسی و اصولی که حقوق آحاد جامعه را تامین می کند اقدام لازم داشته باشد و اعلام می کنم قوه قضاییه برای کمک به دولت و گسترش عدل و عدالت و حمایت از حقوق مردم و آزادی های مشروع و مبارزه با فساد آمادگی لازم دارد و با تمام توان کمک خواهد کرد و در مبارزه بی امان با فساد جدی تر از همیشه خواهد بود.

حجت الاسلام اژه ای گفت: در پایان توفیق همگان را از ایزد منان خواهانم و از خداوند می خوایم به رهبر معظم انقلاب اسلامی طول عمر با برکت عنایت فرماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه