English

سردار رادان:

هنر تنها برای گیشه نیست/ هنر، هنرمند می تواند حس امنیت را در جامعه القا کند

از یک بازی رومیزی و دو بازی موبایلی تولیدی پلیس فراجا با حضور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران رو نمایی شد.

هنر تنها برای گیشه نیست/ هنر، هنرمند می تواند حس امنیت  را در جامعه القا کند
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور در آیین رونمایی از تولیدات مؤسسه ناجی هنر با تبریک جشن‌های پیش رو، اظهار داشت: در یک نگاه نخست این تصور وجود دارد که پلیس به تنهایی سبب ایجاد امنیت در جامعه می شود اما امنیت به عموال مختلفی بستگی دارد.

 وی با عنوان اینکه اگر پلیس بخواهد به‌تنهایی به تمامی موارد وابسته رسیدگی کند نمی‌تواند هم زمان امنیت ذهنی و احساس امنیت را در جامعه فراهم کند.

سردار رادان تصریح کرد: پلیس مأموریت‌های مختلفی دارد که از مرز تا مرکز را شامل می‌شود باید در کنار آن بتوانیم با استفاده از زبان هنر به جامعه احساس امنیت دهیم تا به‌ طور واقعی آن را تجربه کنند. 

فرمانده انتظامی بیان کرد: در صورت ایجاد تعامل درست در این زمینه است که می‌توانیم به نتایج مثبتی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به موضوع نزاع بعنوان یکی از آسیب های اجتماعی خاطر نشان کرد: در صورت پرداختن به این موضوع است که می‌توانیم سبب کاهش این آسیب در جامعه شویم.

 سردار رادان با اشاره به اینکه  هنر تنها نباید برای گیشه باشد، افزود:  درصورت تعامل پلیس و هنرمندان برای خلق آثار فاخر است که اعتماد مردم جلب و سرمایه اجتماعی افزایش میابد.

در آیین رونمایی از تولیدات موسسه ناجی هنر از  یک بازی رومیزی و دو بازی موبایلی تولیدی پلیس فراجا با حضور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران رو نمایی شد.

مجید پتکی بازیگر فیلم پلیسی سرنخ در این مراسم ، اظهار داشت: بازی در فیلم پلیسی یکی از آرزوهای من در حوزه فعالیت های هنری بود.

وی در خصوص تجربه های مختلفی که در حوزه پلیس داشتند، افزود: مجموعه مرداب و آکتور دو فیلمی بودند که در نقش های پلیس و کارآگاه خصوصی به ایفا نقش پرداختم.

پتکی عنوان کرد: در فیلم سرنخ احساس کردم که مجموعه خواستار این است که مردم را هر چه بیشتر به پلیس نزدیک کند.

احمد معظمی کارگردان مجموعه پلیسی هشت پا نیز در این آیین، اظهار داشت: هدف ما ساخت فیلمی در شان مخاطب بود، اگرچه کار پر زحمت بود اما با همکاری موسسه ناجی هنر توانستیم به هدف نزدیک شویم.

وی افزود: ما شاگرد استاد فخیم زاده هستیم چرا که ایشان این مسیر را فراهم کرد که  بتوانیم آثاری در شان مخاطب ساخته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه