English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم تاکید کرد؛

صرفه‌جویی ۳۰ درصدی برق در ادارات استان

یوسف صادقی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم، بر ضرورت کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات کاری ادارات و ۶۰ درصدی پس از آن تأکید کرد و از نصب کنتورهای هوشمند به عنوان راهکاری برای کنترل بهتر مصرف انرژی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، صادقی اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران و با هدف مدیریت بهینه مصرف انرژی، ادارات موظف به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات کاری و ۶۰ درصدی پس از ساعات کاری هستند و این تصمیم با هدف کنترل مصرف برق و جلوگیری از بروز بحران‌های انرژی در فصول گرم سال اتخاذ شده است.

صادقی تأکید کرد که با نصب کنتورهای هوشمند، مصرف برق ادارات به صورت لحظه ای قابل پایش و کنترل خواهد بود.

وی همچنین از تغییر ساعات کاری ادارات در بازه زمانی ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ماه به ۶ صبح تا ۱۳ بعدازظهر خبر داد که با موافقت دولت صورت گرفته و این تغییر ساعات کاری نیز در راستای کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره‌وری انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در پایان از شهروندان خواست تا با رعایت نکات صرفه‌جویی و استفاده بهینه از وسایل برقی، به ویژه در بخش‌های خانگی، به مدیریت مصرف انرژی کمک کنند و دمای آسایش در منازل را در تابستان ۲۴ درجه سانتی‌گراد تنظیم نمایند تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود تا بتوانیم به کمک همکاران خدوم شرکت توزیع برق، تابستانی بدون خاموشی داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه