English

دیوان محاسبات خواستار پیشگیری از تخلفات شد

رئیس دیوان محاسبات کشور و مدیران بانک ها و بیمه ها برای بحث و گفتگو در خصوص پیشگیری از تخلفات و ارائه خدمات بهینه به شهروندان با یکدیگر دیدار کردند.

دیوان محاسبات خواستار پیشگیری از تخلفات شد

به گزارش خبرگزاری موج، دیوان محاسبات کشور نشست تعاملی مدیران بانک ها و بیمه ها با رئیس و مسئولان دیوان را با حضور سید احمدرضا دستغیب معاون اقتصادی و امور زیربنایی تشکیل داد.

به گفته دستغیب، یکی از برنامه های اولویت دار دیوان، موضوع «پیشگیری از تخلفات» است و آمادگی دارند در فضایی تعاملی مشاوره های لازم را به مدیران ارائه کنند.

وی همچنین اظهار داشت: با اجرای سیاست ها و برنامه ها با رویکرد تعاملی می توان ضمن کاهش تخلفات، خدمات بهینه به مردم ارائه کرد.

در این نشست محسن برزوزاده معاون فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات گفت: این جلسات تعاملی با هدف شناسایی و کمک به حل مشکلات از طرق قانونی ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: شفاف سازی در نظام بانکی و بیمه ای یکی از موضوعات مهم است و باید بهره وری بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

معاون دیوان محاسبات کشور هدف اصلی این نهاد نظارتی از برگزاری جلسات مختلف تعاملی را کمک به دستگاه های اجرایی و رفع مشکلات با هدف پیشگیری و تصمیم گیری برای رسیدن به رفاه عمومی جامعه دانست.

حاضرین ضمن تشکر از دیوان محاسبات برای برگزاری این جلسه، دغدغه ها و مشکلات خود را در حوزه های مختلف بیان کردند و برای رفع آنها کمک خواستند.

مقرر شد این جلسات ادامه یابد و همچنین پیگیری های لازم برای رفع مشکلات صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه