English

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج:

هوشمندی شهید موسوی در سوریه و عراق اجازه عملیاتی شدن نقشه صهیونیست‌ها را نداد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: یکی از نگرانی‌های رژیم صهیونیستی نقش شهید سید رضی موسوی در سرکوب گروه تروریستی داعش در سوریه بود. چرا که این رژیم با بهره بردن از داعش امنیت کشورهای منطقه را هدف قرار داد. اما هوشمندی شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید موسوی و سایر نظامیان حاضر در سوریه و عراق اجازه عملیاتی شدن این نقشه را به صهیونیست‌ها نداد.

هوشمندی شهید موسوی در سوریه و عراق اجازه عملیاتی شدن نقشه صهیونیست‌ها را نداد

شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به ترور شهید سید رضی موسوی در سوریه توسط رژیم صهیونیستی ، اظهار داشت: طبق قوانین بین المللی تعرض به وابسته نظامی رسمی در هر کشوری، تعرض به خاک آن کشور محسوب می‌شود. از طرفی شهید موسوی شاگرد به حق و شایسته شهید سردار قاسم سلیمانی بود و تمام تلاش‌های این فرمانده ارشد نظامی و رسمی جمهوری اسلامی برای ایجاد امنیت و ثبات منطقه‌ای و جهانی انجام می‌شد.

وی افزود: ایران تا امروز نقش به سزایی در ایجاد امنیت در منطقه ایفا کرده است و شهید موسوی نیز برای دفاع از مرزهای کشور، حفظ امنیت در منطقه و حذف گروه تروریستی داعش، ایثاگری‌ها و رشادت‌های بسیاری از خود نشان داد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: یکی از نگرانی‌های رژیم صهیونیستی نقش شهید موسوی در سرکوب گروه تروریستی داعش در سوریه بود. چرا که این رژیم با بهره بردن از داعش امنیت کشورهای منطقه را هدف قرار داد. اما هوشمندی شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید موسوی و سایر نظامیان حاضر در سوریه و عراق اجازه عملیاتی شدن این نقشه را به صهیونیست‌ها نداد.

حیدری با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی کشور با بهره بردن از ظرفیت‌های بین‌المللی و منطقه‌ای خود، علیه این جنایت رژیم صهیونیستی اقدامات لازم را انجام دهد، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی برای نخستین بار نیست که شخصیت‌های رسمی نظامی و علمی کشور را ترور می‌کند و پیش از این هم دستان این رژیم جنایتکار به خون دانشمندان هسته‌ای و علمی کشور آلوده شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه