English

معاون فرهنگی و اجتماعی رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرگزاری موج:

با اطمینان خاطر می توان به جلیلی رای داد + فیلم

معاون فرهنگی و اجتماعی رئیس جمهور گفت: با اطمینان خاطر می توان به جلیلی رای داد، چرا که سابقه اخلاقی و عملکردی قابل قبولی دارد.

 با اطمینان خاطر می توان به جلیلی رای داد + فیلم

سید محمد حسینی معاون فرهنگی و اجتماعی رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج ، اظهار داشت: تفاوت آقای جلیلی با آقای پزشکیان در نوع نگاه، تفکر، سابقه و اندیشه ای که در ایشان حاکم است.

وی با بیان اینکه دکتر پزشکیان شخص محترمی است، افزود: اما وابسته به جریان غربگرا بوده و سابقه آنها را در دولت آقای روحانی به خوبی شاهد بودیم که هم در سیاست خارجه و هم در مسائل اقتصادی مشکلاتی بوجود آوردند، افرادی که آنگونه که باید و شاید در خدمت ملت نبودند، افرادی که سوء استفاده کردند از برادر رئیس جمهور، برادر معاون اول، عروس آن وزیر، داماد آن یکی وزیر و مدیران کلی که بازداشت شده و سبب بی اعتمادی مردم گردیدند.

وی گفت: اما آقای جلیلی یک انسان وارسته، پاکدست، کوشا و فعالی بوده و همچنین یک اطلاعات جامعی  راجع به مسائل کشور دارد و سال‌ها در خصوص موارد مختلف مطالعه کرده است. 

وی خاطرنشان کرد: در کنار مطالعه ایشان حضور میدانی داشته و راهدارهای مناسبی برای اینکه بتواند مشکلات کشور را از سر راه بردارد و با افرادی کار می کند که آنها افراد شایسته ای هستند به همین دلیل با اطمینان خاطر می توان به ایشان رای داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه