English

زاکانی در شهرکرد:

دشمنان امروز از آقای جلیلی می‌ترسند

علیرضا زاکانی گفت: امروز دشمنان از آقای جلیلی می‌ترسند و به دروغ، موج هراس از وی راه می‌اندازند.

دشمنان امروز از آقای جلیلی می‌ترسند
به گزارش خبرگزاری موج

​، علیرضا زاکانی، عصر سه شنبه در جمع مردم شهرکرد در مسجد صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به اینکه ما در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و تجلی مردم‌سالاری دینی و مشخص کردن رئیس‌جمهوری آینده به دست ملت ایران هستیم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به فضل الهی موهبت انتخاب، اختیار و آزادی را به ملت رشید ایران عطا کرد و این روزها بار دیگر در عرصه یک انتخاب بزرگ هستیم.

وی با اشاره به اینکه امام علی (ع) به فرزندشان آموختند که آینده را در گذشته جست‌وجو کن و باید با رجوع به تاریخ، به آینده بپردازیم بیان داشت: امروز باید آینده نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را در گذشته آنان و نیز گذشته جریان‌های همراه آنان جست‌وجو و به شناخت از آنان دست پیدا کنیم.

زاکانی با اذعان بر اینکه نمی‌توان گفت من تنها خودم هستم بلکه هر نامزد ریاست جمهوری یک شناسنامه و کارنامه دارد گفت: ملت ایران کارنامه دارد و همواره افتخارآفرین بوده و عزت و آبروی نظام اسلامی هستند.

زاکانی اذعان داشت: شهید جمهور حجت الاسلام سید ابراهیم ولایت‌مداری و همواره به دنبال آرامش خاطر رهبری بود.

وی یادآور شد: بنده شهادت می‌دهم که این شهید بزرگوار همیشه در همین مسیر حرکت کرد و آقای سعید جلیلی نیز همین مسیر را به فضل الهی می‌پیماید.

زاکانی تشریح کرد: شهید رئیسی حق ما را از آمریکایی‌ها و دشمنان گرفت، امروز نیز دشمنان از آقای جلیلی می‌ترسند و به دروغ، موج هراس از وی را راه می‌اندازند.

وی خاطر نشان کرد: عملیات وعده صادق با افتخار، یک بازوی دفاعی و یک بازوی سیاست خارجه دارا بود، بازوی سیاست خارجه با درایت شهید امیرعبداللهیان و شهید رئیسی محقق شد و دنیا شاهد اقتدار ما بود.

زاکانی توضیح داد: امروز کسی نمی‌تواند خیال خام در مورد ایران در ذهن بپروراند. دنیا امروز تغییر کرده است و محدود به آمریکا و چند کشور اروپایی نیست.

وی مشارکت حداکثری در انتخابات را بسیار مهم تلقی کرد و بیان داشت: مردم شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری جنگ و جهاد را تجربه کرده‌اند و شهیدان والامقام «استکی» متعلق به این دیار هستند و این مردمان تا آخر پای کار انقلاب می‌مانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه