English

معاون راهبردی رئیس جمهور:

وقت آن رسیده بشنویم به جای آنکه بگوییم

محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس جمهور گفت: وقت آن رسیده که ما بشنویم به جای اینکه همواره بگوییم.

وقت آن رسیده بشنویم به جای  آنکه  بگوییم
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس جمهور در آیین اعطای اولین جایزه نوآوری اجتماعی ایران که امروز در تالار وحدت برگزار شد، اظهار داشت: ما در جامعه با بحران های دشوار و سختی روبرو هستیم که پاسخ های بخش دولتی بذای این بحران ها تا کنون کافی نبوده است، نیاز است که بجای ارائه  پاسخ به مردم از مردم پاسخ بخواهیم.

وی افزود: مردم ما همه چیز ما هستند، مردم شنونده و مجری پاسخ های ما نیستند ما باید مجری پاسخ هایی باشیم که مردم با درک عمیق مسئله  به آن رسیده اند.

ظریف تصریح کرد: اگر  ما قائل به گفت‌وگو هستیم، اگر جانا را یک زمینه ای برای گفتگو میان دولت و بخش  خصوصی یا زیست بوم اجتماعی یا جامعه مدنی و نخبگان می دانیم، گفتگو با شنیدن شروع می شود.

وی با بیان اینکه گفتگو موعظه نیست بلکه شنیدن است، گفت: وقت آن رسیده که ما بشنویم بجای اینکه همچاره بگوییم، وقت آن رسیده که ما از جامعه مدنی، جوانان، زمان و فعالان زیست‌بوم اجتماعی و کسانی که از خود می گذرد و به خیل جمعی و عمومی فکر می کنند از آنها درس بگیریم.

معاون راهبردی رئیس جمهور با بیان اینکه راه های سنتی حل مسئله ما را به جایی نخواهند برد ، گفت: باید مسئله را از نو تعریف کرده و برای هر مسئله ای اجازه  دهیم ذی نفعان یعنی جامعه مدنی و فعالان اجتماعی راه حل را پیدا کنند و ما تنها تسهیلگر نظر آنها باشیم.

وی گفت: فکر می کنم جانا فکر و شروع خوبی و شجاعانه ای است، بیان کرد: شجاعت می خواهد که بپذیریم همه راه حل ها در مغز ما نبوده راه حل  ها در مغز ۸۵ میلیون ایرانی آزاده، فهمیده و سرافراز است، ایرانی هایی که برای ما افتخار آفریدند و با فرهنگ ایثار، شهادت، نو آوری و خلاقیت در برابر همه سختی ها ، نا ملایمان و کاستی ها سرفرازانه ایستادند و افتخار آفریدند.

ظریف افزود: امروز با افتخار اعلام می کنم که ما آماده ایم، آماده شنیدن و فهمیدن هستیم چرا که سعی داریم در مسیر وفاق در کنار جامعه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه