English

فرمانده کل سپاه:

اگر به اهداف ما حمله کنید ما شما را می زنیم

سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در آئین تشییع پیکر مطهر شهید نیلفروشان تصریح کرد: ما بر آسیب پذیری‌های دشمن مسلط هستیم، خودشان هم می‌دانند چقدر آسیب پذیر هستند، به آنها می‌گوئیم به هر نقطه‌ای تجاوز کنید دردناک به همان نقطه حمله می‌کنیم.

اگر به اهداف ما حمله کنید ما شما را می زنیم
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سردار حسین سلامی در آئین تشییع پیکر مطهر سرلشکر شهید عباس نیلفروشان در اصفهان بیان داشت:شما می‌دانید وقتی چیزی می‌گوییم به آن عمل می‌کنیم. الان هم می‌گوییم مراقب باشید اشتباه نکنید. اگر به هر هدفی از ما چه در منطقه و چه در ایران تعرض کنید ما بازهم شما را دردناک می‌زنیم.

وی گفت: باز هم اصفهان صاحب یک نشان افتخار جاودانه در تاریخ اسلام و ایران شد و یک صفحه درخشان از حماسه، افتخار، فضیلت بزرگ بر صفحات فضائل این استان اضافه شد.

سردار سلامی با بیان اینکه این یک سند زیبا، محکم و مطمئن برای مردم است، افزود: هر چندگاه یکبار یک سردار بزرگ، یک قهرمان فداکار، یک اقتدا کرده به حضرت ابوالفضل العباس از سرزمین‌های دوردست بلاد اسلامی برای دفاع از اسلام، امنیت و حرکت و کرامت مسلمانان در دفاع از نوامیس مسلمین به شهادت می‌رسد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: معاندان و دشمنان اسلام فکر می‌کنند با شهادت مردان بزرگ نهضت‌ها خاموش می‌شود ولی آنها باید از عاشورا درس بگیرند.

وی ادامه داد: آنها باید محاسبه می‌کردند وقتی شهید سلیمانی را به ظاهر از ما گرفتند نهضت قوی‌تر و مستحکم‌تر شد.

سردار سلامی با بیان اینکه ما اهل قیام هستیم ، گفت: راه سعادت مسلمانان از مسیر جهاد می‌گذرد. راهی وجود ندارد جز بر قلب سپاه دشمن یورش‌بردن و انداختن ترس و وحشت بر خانه‌های دشمن.

وی ادامه داد: بر سپر دفاع موشکی تکیه نکنید ما از آن عبور می‌کنیم؛ شما نمی‌توانید قتل عام کنید اما ایمن بمانید ما ضعف‌های شما را می‌شناسیم و این را خودتان می‌دانید.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما خاطره سردار سید محمد حجازی، حاج علی زاهدی را به یاد داریم، آنها هم از لبنان آمده بودند، امروز در دستان خود یک شهیدی سرافراز، سربلند، وفادار، فداکار، جاودان، بلند آوازه در افلاک را تشییع می‌کنیم، سردار شهید سرلشکر پاسدار حاج عباس نیلفروشان از همین شهدا است.

سرلشکر سلامی از صحبت های آخرشان با شهید نیلفروشان گفت:وقتی به او ماموریت فرمانده سپاه در لبنان واگذار شد، به او گفتیم که باید پرچم شهید زاهدی را به دوش بگیری و شاهکار جهاد را در آنجا نشان دهی بدون اینکه هیچ تغییری در سیمایش ظاهر شود با آرامش دل انگیز پذیرفت.

وی ادامه داد: سردار شهید نیلفروشان به من گفت که این آخرین ماموریت من در سپاه است، بعد از آخرین وداع گفت که اینبار شهید می‌شوم.

فرمانده سپاه بیان کرد: شهید نیلفروشان خلاق بود و ذهن وسیعی داشت، هم در لبنان و هم در سوریه شخصیت، جامع، کامل، بالغ، شامل بود و نخبه و مؤمن و متقی و متواضع و مؤدب و آرام بود، سنجیده سخن می‌گفت، دقیق و حساب شده نظرات خود را می‌گفت و نظرات قابل توجه بود.

سردار سلامی گفت: شهید سردار نیلفروشان شناخت عمیقی از تحولات جهان داشت، خوب فکر می‌کرد و آنقدر به بلوغ فکری رسیده بود که معاونت عملیات سپاه پاسداران که مرکز طراحی عملیات بزرگ علیه دشمنان بود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:شهید نیلفروشان همه درجات نیکی را پشت سر گذاشت تا به درجه شهادت رسید و سند افتخاری برای امت اسلام شد.

وی با اشاره به اینکه راه سعادت مسلمانان از مسیر جهاد می‌گذرد، گفت: دشمنان گمان می‌کردند مشعل جهاد در لبنان، سوریه و یمن با شهادت سردار زاهدی خاموش می‌شود، اما این توهمات آنها را به اشتباه در محاسبات می‌کشاند.

سردار حسین سلامی افزود: باردیگر دشمنان دچار یک اشتباه بزرگ در محاسبات شدند، همان طور که در شهادت هنیه اشتباه کردند، تصور کردند حزب الله تمام شده و راه برای آنها هموار شده تا عملیات وعده صادق ۲ پیش آمد و یک نمایش شکوهمند از اقتدار ایران که هنرش ثبت حماسه‌های بی نظیر است به وقوع پیوست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دشمن صهیونیستی هشدار داد: در صورتیکه به شهروندان و شخصیت‌ها و منافع ما حمله کنید ما شما را می‌زنیم اگر دست از پا خطا کنید ما باز هم شما را دردناک میزنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه