English

رئیس کمیته آموزش و تولید محتوای رسانه‌ای خانه مطبوعات مازندران خبر داد؛

برگزاری کارگاه‌های آموزشی خبرنگاران در پنج شهر مازندران

رئیس کمیته آموزش و تولید محتوای رسانه‌ای خانه مطبوعات مازندران از برگزاری کارگاه‌های آموزشی با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خبر داد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی خبرنگاران در پنج شهر مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، عشرت کراری با اعلام این خبر اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی موردنظر به‌شکل حضوری در پنج شهر استان مازندران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این دوره‌ها با عناوین «روزنامه‌نگاری موبایلی»، «سواد رسانه‌ای»، «گزارش‌نویسی»، «خبرنویسی بحران» و «گرافیک و طراحی» است و استادان معتبری از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تدریس در این کار‌گاه‌های یک‌روزه حضور خواهند داشت.

رئیس کمیته آموزش و تولید محتوای رسانه‌ای خانه مطبوعات مازندران گفت: نخستین کارگاه آموزشی روز ۷ مرداد در شهرستان چالوس با پوشش شهرستان‌های نوشهر، تنکابن، رامسر، عباس‌آباد، کلاردشت برگزار می‌شود و روز بعد در تاریخ ۸ مرداد کارگاه گزارش‌نویسی در شهرستان آمل با پوشش شهرستان‌های نور و محمودآباد) برگزار خواهد شد.

وی در همین زمینه بیان داشت: کارگاه سواد رسانه‌ در تاریخ ۹ مرداد در  شهرستان ساری (با پوشش شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه) برگزار خواهد شد و کارگاه خبرنویسی بحران نیز روز ۱۰ مرداد در شهرستان بابل با پوشش شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار و کارگاه گرافیک و طراحی روز ۱۱ مرداد در شهرستان قائم‌شهر با پوشش شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه‌شمالی، جویبار و سیمرغ برگزار می‌شود.

کراری افزود: به خبرنگاران شرکت‌کننده در این کارگاه یک روزه، گواهی‌نامه معتبر از «دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی»، ارائه خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: استادانی چون چابکرو، آجرلو، ظریفیان، کافی و مختاری در این دوره‌ها به تدریس خواهند پرداخت و شروع کلاس‌ها نیز ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر و ادامه از ساعت ۱۴ الی ۱۷ عصر همان روز خواهد بود.

وی همچنین از خبرنگاران متقاضی خواست تا نام و نام‌خانوادگی خود را به فارسی و انگلیسی همراه با کد ملی به مسئول کمیته آموزش خانه مطبوعات استان مازندران پیامک کنند.

کراری تأکید کرد: به دلیل محدودیت ظرفیت، اولویت با کسانی‌است که زودتر ثبت‌نام انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه