English

مجلس خبرگان رهبری بالاترین مشروعیت را به نظام می‌بخشد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مجلس خبرگان رهبری بالاترین مشروعیت را به نظام می‌بخشد.

مجلس خبرگان رهبری بالاترین مشروعیت را به نظام می‌بخشد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: مردم در انتخابات روز جمعه بار دیگر به دنیا نشان می‌دهند که برای آرمان‌های نظام و پیشرفت کشور حساسند و از دستاوردهای آن با جان و دل حفاظت می‌کنند.

وی حضور پرشور مردم در این انتخابات را بیانگر بلوغ سیاسی و اجتماعی ملت عنوان کرد و گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی را مشاهده و با روی گشاده در فرآیند انتخابات شرکت می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: پیام مردم به دنیا در این انتخابات این است که روی مواضع اصولی خود ایستاده ایم و جواب هر تهدید سیاسی و روانی را با مقاومت خواهیم داد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی همیشه وقت شناس و دشمن شناس بوده‌اند و بدون شک در انتخابات روز جمعه نیز حضور پرشور و گسترده‌ای خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی باید برای حل مشکلات و آینده کشور برنامه مدون داشته باشند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: حضور مردم در انتخابات بسیار ارزشمند است اما از طرفی باید با دقت نمایندگان شایسته را برگزینند چرا که نمایندگان توانمند می‌توانند برای توسعه استان و کشور در مجلس نقش آفرین باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی مجلس خبرگان را باعث پایداری واستحکام پایه‌های نظام دانست و گفت: این نهاد انقلابی یادگار گرانسنگ امام راحل است که بالاترین مشروعیت را به نظام اسلامی می‌بخشد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: نقش کلیدی و موثر مجلس خبرگان پس از ارتحال امام خمینی (ره ) با انتخاب بجا و سریع مقام معظم رهبری در شرایطی که همه دنیا چشم به ایران دوخته بودند، اثبات شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه