English

رییس دادگستری ساوه:

اقتدار هر کشور برابر با تولید آن است

رییس دادگستری ساوه گفت: اقتدار هر کشور برابر با تولید آن است.

اقتدار هر کشور برابر با تولید آن است
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «ابوالحسن شریفی» در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و حمایت قضایی از تولید ساوه، افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب در اوج تحریم‌ها برای تحقق اهدافی همچون فرصت‌سازی، تولید، درون گرایی، رویکرد جهادی مسوولان و کارخانه‌ها و انعطاف‌پذیری مقررات تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: اگر این ۲ مقوله مد نظر مسوولان قرار بگیرد بدون شک می‌توان تاثیرات تحریم‌ها را در تولید داخلی خنثی و شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری باشیم.

شریفی با اشاره به اینکه اقتدار هر کشور برابر با تولید آن است یادآور شد: اگر توسعه و رونق تولید در کشور محقق شود کشور نیز به سمت تقویت استقلال و اقتدار در عرصه‌های بین المللی حرکت فزآینده‌ای خواهد داشت.

«علی جودکی» مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی هم در این نشست با بیان اینکه اعمال رویه جدید تخصیص ارز از سوی بانک مرکزی گره جدیدی در کار تولید ایجاد کرده است، افزود: لازم است این دستورالعمل‌ها برای جلوگیری از رسوب گمرکی روند ثبت سفارش به اظهار متصل نباشد.

«مهدی الیاسی» فرماندار ساوه هم در این آیین با اشاره به اهمیت تولید در توسعه کشور یادآور شد: با توجه به فضای تعاملی موجود در بین دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان انتظار می‌رود چالش‌های پیش روی تولید با اتکا به این رویه مرتفع شود.

«محمودرضا سازنده» دادستان عمومی و انقلاب ساوه نیز در این نشست صدور بخشنامه‌های معاصر با قوانین از سوی دستگاه‌های بالا دستی را مهمترین چالش تولید اعلام کرد و گفت: لازم است مجامع صنفی مرتبط با تولید این بخشنامه‌ها را شناسایی کنند تا با همکاری دیوان عدالت آنها را به نفع تولید ملغی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه