English

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف مرکزی:

طرح نشاط معنوی در ۳۷ بقعه متبرکه استان مرکزی برگزار شد

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری طرح نشاط معنوی در ۳۷بقعه متبرکه استان مرکزی خبر داد.

طرح نشاط معنوی در ۳۷ بقعه متبرکه استان مرکزی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، حجت الاسلام سید مرتضی ابراهیمی روز سه‌شنبه در گفت و گویی افزود: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب برای استفاده از فضای معنوی بقاع متبرکه همه ساله همزمان با ایام تابستان و در راستای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و کودکان و نوجوانان طرح نشاط معنوی به همت اوقات و امور خیریه در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

وی افزود: جهت بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان و باهدف تقویت بنیه اعتقادی، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی از ۱۵ تیر تا ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۳ ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر رده سنی هشت تا ۱۸ سال در بقاع متبرکه شاخص استان مرکزی اجرا می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیمی خاطر نشان کرد: از جمله برنامه‌های این طرح می‌توان به برگزاری برنامه‌های ترکیبی آموزشی و ورزشی در این بخش، طبق سنوات گذشته، کلاس‌ها در داخل بقعه با حضور اساتید و مربیان برای مخاطبین طرح برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تصریح کرد: همچنین نظر به اثرات و برکات هیات‌های مذهبی در بیمه کردن جوانان و نوجوانان در مقابل هجمه آسیب‌های اجتماعی و ارتقای بنیه اعتقادی و ایمانی آنها، مراکز افق بقاع متبرکه اقدام به راه اندازی هیات‌های جوانان و نوجوانان در امامزادگان کرده‌اند.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: برنامه‌های ورزشی نیز در رشته‌های شنا، فوتبال، والیبال، آمادگی جسمانی و هنرهای رزمی، تنیس روی میز و دیگر رشته‌های ورزشی جذاب جهت ارتقای روحیه و تقویت بنیه جسمی جوانان و نوجوانان اجرا می‌شود و آموزش‌های فنی، هنری و مهارتی و آموزش مهارتهای ۱۰گانه زندگی توسط مربیان سبک زندگی اسلامی (مدیریت هیجان و کنترل خشم، ارتباطات موثر، حل مسئله و تصمیم‌گیری، مدیریت استرس و...) در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان‌کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به مراکز افق بقاع متبرکه و واحد فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه