English

ابزارهای هوشمند زمینه شناخت بهتر نیازهای مخاطبان را فراهم می‌کند

هوش مصنوعی امروزه در همه حوزه‌ها ورود پیدا کرده است و استفاده از این ظرفیت در حوزه روابط عمومی امری ضروری است.

 ابزارهای هوشمند زمینه شناخت بهتر نیازهای مخاطبان را فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، محمد تیموری معاون برنامه‌ریزی این سازمان در نشست هم‌اندیشی و دوره آموزشی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌های سراسر کشور گفت: با گسترش دامنه اطلاعات از یک سو و افزایش سطح توقعات از سوی دیگر، فعالیت در حوزه روابط عمومی نیز به مراتب دشوارتر شده است.

وی افزود: با ابزارهای هوشمندی که در اختیار مردم قرار گرفته است، انتشار سریع اخبار، اهمیت حساسیت فعالیت در این بخش خود را نشان می‌دهد، در چنین شرایطی سرعت عمل و دقت در پاسخگویی و انتشار اخبار از اهمیت بالایی برخوردار است‌.

معاون برنامه‌ریزی توجه به نیاز مخاطبان و برقراری ارتباط با کاربران جاده‌ای را از اولویت‌های مهم کاری در حوزه روابط عمومی خواند و تصریح کرد: بر این اساس مبنای کار و اثرگذاری کاری، استفاده از دامنه اطلاعاتی است که همکاران در حوزه روابط‌عمومی در دست دارند.

معاون برنامه‌ریزی سازمان از نیازسنجی ‌ و شناسایی ذائقه به عنوان یکی از وظایف روابط عمومی‌ها یاد و خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات و داده، می‌توان ارتباط مؤثرتری را با مخاطبان و گروه‌های هدف برقرار کرد‌.

تیموری با تأکید بر این‌که روابط‌عمومی‌ها برای استفاده از هوش مصنوعی نیازمند آموزش هستند، گفت: برگزاری این دوره‌ها می‌تواند در راستای تحقق این مهم نقش‌آفرین باشد که البته به واسطه پیشرفت‌هایی که در حوزه تکنولوژی در سازمان راهداری محقق شده است، بسیاری از مشکلات سال‌های گذشته برای همکاران حوزه روابط عمومی مرتفع شده است‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه