English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد؛

دستگیری ۱۲۸ سارق در طرح ذوالفقار اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۱۲۸ سارق در طرح ذوالفقار اصفهان طی ۲ روز گذشته خبر داد.

دستگیری ۱۲۸ سارق در طرح ذوالفقار اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی طرح ذوالفقار با هدف دستگیری سارقان اموال مردم در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

 

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و بررسی‌های دقیق و هوشمندانه به عمل آمده در نهایت مأموران موفق شدند طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۲۸ سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه تمامی سارقان دستگیر شده سابقه دار هستند اظهار داشت: این افراد در زمینه سرقت منزل، سرقت خودرو، سرقت قطعات و محتویات داخل خودر، سرقت از باغ‌ها، کارگاه‌ها و منازل نیمه ساز و همچنین سرقت از مغازه‌ها فعال بودند.

 

سرهنگ بساطی گفت: متهمان به سرقت‌های متعددی در شهر اصفهان اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با تاکید بر برخورد قاطعانه با متعرضان به حقوق و اموال مردم گفت: به سارقان سابقه دار هشدار می‌دهیم که هرچه زودتر مسیر زندگی خود را تغییر داده و دست از رفتار مجرمانه خود بردارند چرا که آنان در رصد هوشمندانه پلیس هستند و با کوچک‌ترین اقدام مجرمانه توسط مأموران دستگیر و به سزای اعمال خود می رسند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه