English

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بانه ؛

۱۵ طرح صنعتی در شهرک صنعتی بانه در حال اجرا است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بانه گفت: ۱۵ طرح صنعتی جدید با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در شهرک صنعتی بانه در حال اجرا است.

۱۵ طرح صنعتی در شهرک صنعتی بانه در حال اجرا است

به گزارش خبر گزاری موج کردستان، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بانه اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته انتظار می رود تا پایان سال و یا حداقل ظرف سال آینده این طرح ها به بهره برداری برسد.

وی افزود: شهرستان بانه به دلیل مرزی بودن ظرفیت بالایی در حوزه اقتصادی دارد و از دیرباز تجارت خارجی از اولویت مردمان این دیار بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بانه در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: سال ۹۶ و بعد از اجرای طرح ساماندهی معابر مرزی و سیاست های دولت سرمایه گذاران شهر بانه به سمت تولید و اشتغالزایی پایدار روی آوردند و واحدهای صنعتی فعال شدند.

حسینی یادآور شد: خوشبختانه با توجه مسئولان مربوطه و پیگیری های لازم در کمتر از یک دهه واحدهای صنعتی این شهرستان به ۵۲ واحد با ظرفیت اسمی اشتغالزایی یک هزار و ۳۰۰ نفر و اشتغال زایی واقعی بیش از آن رسید.

وی ادامه داد: با توجه به تصویب منطقه آزاد بانه و مریوان و بهره برداری از منطقه ویژه اقتصادی بانه، سرمایه گذاران رغبت خوبی هم در حوزه تجارت بین المللی، مونتاژ و تولید محصولات مختلف در این شهرستان پیدا کرده و شروع به سرمایه گذاری کرده اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بانه در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: بانه امروز در تولید لوازم خانگی کوچک، صنایع روشنایی مانند چراغ های ال ای دی و روشنایی تقریبا به قطبی در منطقه غرب کشور تبدیل شده و در تولید این دست محصولات در کشور حرف برای گفتن دارد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه