English

رئیس پلیس راهور:

افزایش نرخ جریمه ها سبب کاهش جرائم رانندگی شد + فیلم

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: آمارها نشان می دهد افزایش نرخ جریمه ها سبب کاهش جرائم رانندگی شده است.

افزایش نرخ جریمه ها سبب کاهش جرائم رانندگی شد + فیلم
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در نشست خبری که امروز برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای خبرنگار به ویژه شهید صارمی اظهار داشت: خبرنگاران حلقه واصله بین پلیس و مردم هستند و توانستند به خوبی رسالت های خود را انجام دهند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری با لطف خدا و تلاش همکاران  موضوع طرح نوروزی به خوبی انجام و خروجی آن کاهش تصادفات و فوتی ها بود.

رئیس پلیس راهور فراجا ، عنوان کرد: این اقدامات محدود به طرح نوروزی نشد و در سه ماهه ابتدایی سال طبق گزارش پزشکی قانونی با کاهش ۷.۸ درصد معادل ۳۹۵ نفر  جانباختگان روبرو بودیم.

سردار حسینی عنوان کرد: در طول سه ماهه ابتدایی سال اقدامات خوبی انجام شد و  علیرغم اینکه با افزایش مولفه های تاثیرگذار بودیم اما تصادفات کاهش یافت.

وی گفت: در حوزه نقل و انتقال خودرو  اقدامات  خوبی صورت گرفته و امروز  چیزی به اسم صف طولانی و معطلی های بی مورد وجود ندارد، در گذشته فرایند تعویض پلاک یک ساعت و نیم زمانبر بود اما در حال حاضر به کمتر از ۳۰ دقیقه تقلیل یافته است.

رئیس پلیس راهور بیان کرد: در آینده نزدیک نقل و انتقالات بصورت غیر حضوری انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: از ۲۳ تیر نرخ جدید جریمه ها اعمال شد و در این ایام شاهد افزایش نظم و انضباط و کاهش تصادف و تلفات  بودیم.

سردار حسینی با عنوان اینکه از ابتدای افزایش جریمه ها تا کنون اعمال قانون ۱۹ درصد کاهش پیدا کرده است، گفت: از ابتدای سال تا کنون ۵۸ جریمه ها در معابر شهری و ۴۲ درصد مربوط به جاده ها بوده است.

رییس پلیس راهور فراجا عنوان کرد:  میزان جریمه ها در گذشته ۱۹۱ مورد کد بود که به ۱۸۳ مورد کاهش و ۸ بند از جریمه ها حذف شده است.

وی در خصوص افزایش جریمه ها در بخشی از روزهای سال، گفت: ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین جریمه ها  یک سوم افزایش پیدا می کند.

سردار حسینی بیان کرد: مبلغی که خودرو مشمول شکایت می شود از دو میلیون به  ۵ میلیون افزایش یافته است.

رئیس پلیس راهور فراجا، گفت: طرح اربعین از ۱۹مرداد  آغاز خواهد شد و در طول این مدت تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده است.

وی عنوان کرد: از دولت جدید خواستاریم در انتخاب وزرایی که تصمیم گیری های آنها در کاهش گره های ترافیکی و بحث تصادفات موثر هستند با دغدغه انتخاب کنند؛ حتما وزارتخانه  هایی مثل بهداشت، کشور، راه و شهرسازی و صمت نقش کلیدی دارند.

وی در خصوص فعالیت نیروهای پلیس راه در طرح نور، عنوان کرد: پلیس راهور نیز مانند دیگر گروههای پلیس در طرح نور مشارکت دارد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با تاکید بر عدم وجود کمین در جاده‌ها تصریح کرد: که خودروی ملبس و دوربین‌های نظارتی برای پیشگیری از وقوع حوادث و جلوگیری از رفتارهای پرخطر حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه