English

خوابگاه متاهلی دانشجویان دانشگاه تهران افتتاح شد + فیلم

رئیس دانشگاه تهران گفت: بر اساس برنامه ریزی هایی که در راستای طرح جوانی جمعیت در این دانشگاه صورت گرفته است امروز خوابگاه متاهلی دانشجویان افتتاح شد.

خوابگاه متاهلی دانشجویان دانشگاه تهران افتتاح شد + فیلم
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران امروز در حاشیه افتتاح خوابگاه متاهلی دانشجویان دانشگاه تهران در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: بر اساس برنامه ریزی هایی که در راستای طرح جوانی جمعیت در این دانشگاه صورت گرفته است امروز خوابگاه متاهلی دانشجویان افتتاح شد.

وی افزود:  امروز  چند پروژه  عمرانی مربوط به دانشگاه تهران افتتاح می شود که اولین پروژه مربوط به خوابگاه متاهلی است.

رئیس دانشگاه تهران با عنوان اینکه این مجموعه به مناسبت ۱۷۵۷  سال سنت آموزش عالی با همین نام نامیده شده و  با توجه به شهادت شهید هنیه به اسم این مجموعه رو هم به نام شهید نام گذاری کردیم، بیان کرد: ما در دانشگاه تهران  فعالیت ها را در راستای قانون جمعیت جوانی جمعیت دنبال می کنیم که این مجموعه اقدامات به صورت مکمل هم انجام میشوند، چندی پیش شاهد افتتاح مرکز  ازدواج دانشجویی بودیم که در سایت مرکزی دانشگاه تهران افتتاح شد.

 

مقیمی در ادامه بیان کرد:  مهدکودک دانشگاه تهران را نیز در این راستا افتتاح کردیم که توسط بنیاد مصلی نژاد ساخته شد.

وی با اشاره به اینکه ما در سه سال دوره مدیریت نزدیک  به ۱۵۰ مورد ظرفیت جدید برای زوج های دانشجویی  اضافه شد، البته بر اساس برنامه جوانی جمعیت برنامه بلند مدتی برنامه ریزی شده که با اضافه شدن مجموعه  ۵۰۰ واحدی  که در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید وضعیت بهتری را شاهد خواهیم بود.

 

بیشتر بخوانید:

افتتاح طرح های عمرانی دانشگاه تهران

 

  وی گفت: خوابگاهی که امروز  افتتاح شد  با ظرفیت پنجاه و یک خانواده خواهد بود ، ما قول داده بودیم به دانشجویان متحل که که متقاضی خوابگاه هستند با شروع ترم جدید تمامی آنها خوابگاه متاهلی دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه تهران عنوان کرد: در سال ۱۴۰۰  حدود ۱۲۰ نفر در صف دریافت خوابگاه متاهلی بودن که اکنون این آمار بروز شده و هیچ متقاضی در صف وجود ندارد.

 مقیمی عنوان کرد: امیدواریم این فعالیت ها سبب شود که  برای ازدواج تشویق شوند و حتی اگر بچه دار نیز شوند میتوانند بصورت رایگان فرزند خود را در مهدکودک دانشگاه بگذارند.

وی به بزرگترین پروژه خیرساز اشاره کرد و گفت: هفته آینده پروژه بزرگ رفاهی دانشجویان تهران بت زیر بنای ۱۲۰ هزار متر مربع و ارزش ۳ هزار میلیارد انجام خواهد شد.

وی در خصوص پروژه دومی که امروز افتتاح شد، عنوان کرد:  طرح توسعه دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی از دیگر پروژه ای بود که امروز افتتاح شد،  تا  پیش از این افتتاح از نظر کلاس های درس و اتاق استاد با کمبود رو به رو بودیم که  با ظرفیت جدیدی که ایجاد شده نیازهای هیئت علمی حتی برای چند سال آینده دانشکده زبان و ادبیات خارجی رو تامین گردید.

 مقیمی عنوان کرد:  پروژه سومی که افتتاح شد  مجموعه ساختمان اداره کل مهارت دانشگاه تهران بود که با بکارگیری دانشجویان تلاش می کنیم آن بحثی که رهبر عزیزمان تاکید داشتند و آن مهارت پروری است به خوبی به آن پرداخته شود.

رئیس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد:  مجموعه چهارمی که افتتاح شد دفتر مرکزی پردیس های بین المللی و شعب خارج از کشور بود این دانشگاه تا پیش از دو پردیس بین المللی داشت اما این افتتاح سبب گردید این پردیس در شهر تهران مستقر شود.

وی گفت: استدیو شبکه دانشگاه تهران نیز از دیگر پروزه افتتاحی امروز بود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه