English

۳۰۰ موتور برقی به پلیس راهور تهران بزرگ الحاق می شود + فیلم

آیین الحاق ۱۵۰ دستگاه موتورسیکلت جدید به ناوگان موتوری پلیس راهور تهران بزرگ با حضور رئیس پلیس تهران بزرگ آغاز شد.

 ۳۰۰ موتور برقی به پلیس راهور تهران بزرگ الحاق می شود + فیلم
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در آیین الحاق ۱۵۰ دستگاه موتور سیکلت سنگین به پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، اظهار داشت: با توجه به وجود ترافیک سنگین در شهر تهران عمده خدمات موتور سیکلت محور است، راه سختی طی شد تا به وضعیت کنونی رسیده ایم.

وی با اشاره به الحاق ۱۵۰ دستگاه موتور سنگین که امروز صورت می‌گیرد، افزود: همچنین  وعده داده شده ۳۰۰ موتور برقی به این مجموعه اضافه شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: روزانه ۲ هزار ۲۰۰ روزانه تصادف در شهر تهران  اعلام می شود که افزایش توان موتوری کمک می کند در زمینه ارائه خدمات تسریع شود.

 

 

بیشتر بخوانید:

آیین الحاق ۱۵۰ دستگاه موتورسیکلت به ناوگان پلیس راهور تهران بزرگ

 

وضعیت موتور سیکلت‌ها در سطح شهر اسفناک است/ آمادگی توقیف ۵ هزار موتور در روز را داریم

سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس تهران بزرگ نیز در این آیین، اظهار داشت: اگر پلیس تجهیزات قالب بر حریف نداشته باشد یعنی وسیله نقلیه از حریف ضعیف تر بوده و بازدارندگی نداشته باشد در حین ماموریت پلیس کم  می آورد.

وی افزود: امروز شهر تهران به واسطه حجم ترافیک و فرهنگ قالب ۸۰ درصد خودرو ها تک سرنشین هستند، بنزین ارزان، تردد مجانی و  پارک مجانی  سبب این اتفاق شده است.

سردار محمدیان بیان کرد: در کشورهای دیگر حجم افرادی که پیاده روی می کنند قالب بر خودرو ها است که این مهم به زیر ساخت ها باز می گردد اگر  حمل و نقل عمومی به اندازه بود می شود فشار آورد که تبدیل به فرهنگ شود.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: به دلیل این شرایط ترافیک برای غلبه بر آن باید از وسیله متناسب استفاده شود که موتور سیکلت است.

وی با عنوان اینکه  وضعیت موتورها در سطح شهر اسفناک است، گفت: این فرهنگسازی باید از یک جایی شروع شود، اولین گام شروع این فرهنگ سازی به موتور سیکلت ها نیروهای ما و نحوه استفاده آنها است.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران ما باید همه قانون و مقررات را رعایت کنند، تصریح کرد: استفاده از بلندگو تاکید می شود و  هر نوع قانون شکنی باید تذکر داده شود.

سردار محمدیان گفت: تا بیش از یک هزار نفر از عوامل انتظامی می توانیم جهت این فرهنگسازی به راهور کمک کنند.

وی در خصوص مخدوش یا پوشاندن پلاک خودرو ها گفت: به همه کارکنان انتظامی به ویژه راهور ابلاغ شده است در برابر قانون هیچ شخصی مصونیت ندارد همه در مقابل قانون یکی هستند اگر همه واحدهای گشتی چه راهور چه انتظامی از کنار این قانون شکنی عبور نکنند حوادث و تخلفات کاهش پیدا می کند.

رئیس پلیس تهران بزرگ عنوان کرد: اگر محدودیت معیشت خانواده این موتور سوارها نبود آمادگی توقیف روزانه ۵ هزار موتور برای کمک به این فرهنگسازی وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه