English

رئیس شورای اسلامی شهر مشکات:

تکمیل پروژه ‎های نیمه تمام رویکرد مدیریت شهری است

رئیس شورای اسلامی شهر مشکات بیان کرد:تکمیل پروژه ‎های نیمه تمام، رویکرد مدیریت شهری در سال چهارم فعالیت است.

تکمیل پروژه ‎های نیمه تمام رویکرد مدیریت شهری است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،علی اکبر جلالی با اشاره به روزهای پایانی سومین سال فعالیت شورای اسلامی شهر مشکات بیان کرد: یکی از مهم‎ترین دغدغه‎ های شورا و شهرداری در حال حاضر تکمیل پروژه‎ های نیمه تمام در سال چهارم فعالیت است.

وی، تعریض و آماده سازی خیابان‌های انقلاب، عندلیب و باب الحوائج(ع) و معابر منتهی به آن، تعریض و آماده سازی خیابان شهیدان محمدزاده، تعریض خیابان شهید برادران، تکمیل و بهره برداری از تمام ظرفیت های کارگاه تولید قطعات بتنی شهرداری، تکمیل لای روبی قنات عبدالله آباد،  تکمیل استخر 27 هزار متر مکعبی و تکمیل فاز نخست پروژه بزرگ کوه پارک را از جمله این پروژه‌ها برشمرد.

به گفته وی بهره برداری از چاه آب شهرداری، ایجاد کانال انحرافی بالادست ساروق، آزادسازی و بهسازی بلوار چهار بزرگوار، عملیات اجرایی میدان مسجد الحسین  (ع)، عملیات اجرایی میدان آزادی، آزاد سازی و زیرسازی خیابان ورزشگاه،  نصب تابلو ورودی مشکات ازسمت آزادراه و خرید و تأمین تجهیزات را از دیگر اقدامات مدنظر مدیریت شهری مشکات طی سال چهارم فعالیت است.

جلالی خاطرنشان کرد: نگاه شورا به مجموعه شهرداری مشکات، نظارت و حمایت توأمان بوده است نگرشی که خوشبختانه با عملکرد مثبت مدیریت شهری به ویژه در حوزه اجرای پروژه های شاخص و کلان همراه گردیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشکات تصریح کرد: شورای اسلامی شهر همواره با نگرشی دلسوزانه و مسئولانه ضمن رصد اقدامات شهرداری، راهکارهای ارتقای عملکرد در حوزه ‎های گوناگون عمرانی و خدماتی را مطرح کرده است.

جلالی، با اذعان به نیازهای متعدد و مطالبات متنوع شهروندان از شهرداری و شورا گفت: با وجود خدمات ارزشمند در این زمینه، اما کارهای بر زمین مانده بسیاری وجود دارد که امیدواریم با انسجام و همدلی شهروندان، شورا و شهرداری بتوانیم در خصوص رفع این نیازها گام‎های بلندتری برداریم.

این مقام مسئول با قدردانی از تلاش اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مشکات متذکر شد: تنها با هم افزایی می‎ توانیم مشکات را به جایگاه شایسته خود برسانیم و از ظرفیت های ناب این دیار برای توسعه و آبادانی شهر بهره ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه