English

وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات :

هفت مورد خرابکاری در شبکه اینترنتی کشور رخ داد + فیلم

وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات گفت: در راستای اخلال در شبکه اینترنتی کشور هفت خرابکاری انجام شد که بلافاصله اقدام و مشکل برطرف شد.

هفت مورد خرابکاری در شبکه اینترنتی کشور رخ داد + فیلم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات ضمن حضور در  وزارت کشور و انداختن رای خود در صندوق، با گرامیداشت یادو خاطره رئیس جمهور شهید، اظهار داشت:  انصافا جای خالی ایشان این روزها خالی است، امیدوارم مردم با حضور حداکثری و انتخاب اصلح کشور را در مسیر و پیشرفتی که قرار دارد، تداوم یابد.

وی در خصوص تفاوت این دوره با این دوره انتخابات با انتخابات مجلس خبرگارن و مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در این دوره تجربه بهتری کسب شده و امکان حذف مهر در شناسنامه فراهم است، این به آن معنا است که زیر ساخت های ارتباطی فرآهم گردیده است.

وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات با عنوان اینکه  همکاری خوبی بین وزارت ارتباطات، وزارت کشور و بخش گونا گون  صورت گرفته است، بیان کرد: وضعیت در این دوره بسیار بهتر در دو دوره انتخابات گذشته بوده است.

زارع پور با عنوان اینکه از 58 هزار و 640 شعب تا ساعت 9:14 دقیقه 58 هزار 600 شعبه  به اینترنت متصل شده اند که بیش از 99.9 پوشش ارتباطی را شامل می شود، خاطرنشان کرد: مابقی شعب نیز سیار بوده که همچنان در مسیر بوده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 99.5 درصد از استعلامات به صورت برخط انجام شده و در وضعیت پایداری قرار داریم.

وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات گفت: پس از  اتفاق ناگوار پرواز اردیبهشت  قرار گاه انتخابات در وزارت ارتباطات شکل گرفت، هفته گذشته 700 هزار کیلومتر پایش فیبر نوری داشتیم و در حال حاضر بیش از 400 تیم تعمیر فیبر نوری در سراسر کشور آماده باش هستند.

زارع پور خاطرنشان کرد: در راستای اخلال در روند انتخابات 7 مورد خرابکاری خطوط فیبر نوری  را شاهد بودیم که در یک مورد دو متر زمین را حفر کرده بودند، بلافاصله  رفع آن توسط تیم های تعمییر انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه