English

نقش شورای هماهنگی در صیانت از ارزش‌های نظام بی‌بدیل است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: نقش شورای هماهنگی در صیانت از ارزش‌های نظام بی‌بدیل است.

نقش شورای هماهنگی در صیانت از ارزش‌های نظام بی‌بدیل است
به گزارش خبرگزاری موج

، نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در سفر به استان مرکزی با آیت الله دری نجف آبادی دیدار کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی‌پور با اشاره به حوادث فلسطین، عملیات طوفان‌الاقصی را یک اقدام پیش‌دستانه دانست که طراحی رژیم صهیونیستی را به هم زد و تمام نقشه آمریکا را در منطقه خنثی ساخت.

وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها معتقد بودند امکان عبور از دیوار حائل وجود ندارد اما با عملیات طوفان‌الاقصی ضربه حیثتی، امنیتی و اطلاعاتی سنگینی به صهیونیست وارد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت و با هیچ وحشی‌گری این شکست جبران نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: با تسلط رسانه‌ای که صهیونیست‌ها دارند، انسان رسانه و طوفان افکار عمومی علیه صهیونیست‌ها در دنیا ایجاد شده و طوفان سهمگین تری علیه رژیم صهیونیستی است .

حجت الاسلام و المسلمین موسی‌پور در ادامه افزود: مردم کشور ما با فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ازآغاز عملیات طوفان الاقصی تا امروز در اجتماعات و تظاهرات ضمن حمایت از رزمندگان فلسطینی و جبهه مقاومت، حملات وحشیانه رژیم دیوسیرت و کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کرده‌اند .

وی اظهار کرد: جنایات رژیم سفاک و آدم کش اسرائیل نمی‌تواند پیروزی حماس را تحت شعاع قرار دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: امام راحل با هوشمندی این شورا را در سال ۵۸ تشکیل داد و رهبر معظم انقلاب همواره بر ضرورت این نهاد تاکید کردند که تاکنون با سامان دادن حضور مردم در صحنه‌های مختلف، فتنه‌های زیادی را خنثی کرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسی‌پور بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور هم‌اکنون با توجه به ایجاد تحول، خلاقیت، نوآوری و هم‌افزایی ظرفیت‌های مردمی؛ فصل جدیدی از فعالیت را پیش رو دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تجلیل از شخصیت آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک، حمایت و پشتیبانی ایشان از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را عامل موفقیت برنامه‌های این شورا در استان دانست .

در ادامه جلسه آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در صیانت از ارزش‌ها و هویت نظام بی‌بدیل است. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کانون موثر در اشاعه مولفه‌های فرهنگی در جامعه است و باید با برنامه‌ریزی کارشناسی، هجمه‌های فرهنگی دشمنان که پایه‌های نظام و اعتقادات جوانان را نشانه رفته است در نطفه خفه کرده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

وی ادامه داد: تاکید رهبر معظم انقلاب بر زنده نگه داشتن و پویایی مناسبت‌های انقلاب اسلامی، تقویت و تحکیم ارزش‌ها و ارکان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) است که باید مورد توجه همه نهادها به‌خصوص شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار بگیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: استان مرکزی در گرامیداشت مناسبت‌های مختلف انقلابی و فرهنگی بسیار موفق عمل کرده و مردم استان حضور پرشوری در مناسبت‌ها دارند.

وی افزود: از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه چند راهپیمایی با عظمت و بیشتر با سازمان‌دهی‌های مردمی در استان برگزار شد که جای تقدیر دارد.

امام جمعه اراک عملیات طوفان الاقصی را زمینه ساز نابودی رژیم اشغالگر اسرائیل عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون تمامی آزادیخواهان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی برگزار می‌کنند و جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حمایت‌های آمریکای جنایتکار را محکوم‌ می‌کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک فلسطین را مسئله نخست جهان اسلام عنوان کرد و گفت: مسلمانان باید با تمام توان از غزه در برابر رژیم صهیونیستی حمایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه