English

رئیس ستاد پزشکیان:

جلیلی در کارشکنی درخشان بوده است + فیلم و تصاویر

رئیس ستاد پزشکیان گفت: کارنامه جلیلی در انجام کار اجرایی تقریبا صفر است اما در کارشکنی درخشان بوده است.

جلیلی در کارشکنی درخشان بوده است + فیلم و تصاویر
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، علی عبدالعلی زاده رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در نشست خبری که شامگاه روز شنبه برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات با حضور تمامی نامزد های فعال که به آخر رسیدند به نحو مطلوب برگزار شد خوشبختانه طبق نظر سنجی‌ها پزشکیان در رتبه نخست قرار گرفت و به دور دوم کشیده شد و جمعه آینده شاهد رای گیری خواهیم بود.

وی افزود: در این مدت باقی مانده فرصتی است دو نامزد نهایی شده نظرات خود در خصوص آینده کشور به مردم بگویند و نسبت به دیدگاه های یکدیگر نقد داشته باشند.

رئیس ستاد پزشکیان بیان کرد: فرق دور نخست انتخابات با دور دوم این است که دیگر کاندیدا متعدد نیستند الان دو نفر هستند که نهایتا یکی از آنها انتخاب خواهند شد، بنا نیست بر اساس ظاهر به فرد رای دهیم بلکه مهم اندیشه و جهانبیتی است.

عبدالعلی زاده عنوان کرد: تهیه برنامه توسعه کشور در طول ۷۰ سال گذشته انجام شده، تا امروز شاهد ۱۲برنامه توسعه بودیم همه اینها برنامه نبوده بلکه مجموعه طرح های عمرانی ۵ ساله دولت بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه توسعه فرق می کند و نقش رئیس جمهور در همین است که بیاید و برنامه خود را عنوان کند، در زمان اصلاحات چشم اندازه ۲۰ ترسیم شد  که تا ۱۴۰۴ ادامه داشته که کشور از نظر اقتصادی و اجتماعی چه توسعه و جایگاهی باید برسد، متاسفانه بعد از اصلاحات دولتی آمد که به توسعه فکر نمی کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان عنوان کرد: در انتخاب رئیس جمهور آینده کشور مهم نیست که کت می پوشد یا کاپشن، بلکه مهم است افراد چه تفکری دارند.

 

بیشتر بخوانید:

نشست خبری رئیس ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان»

 

عبدالعلی زاده گفت: در گفتمانی که اکنون در بین دو نامزد است خیلی شفاف است و در ۱۵روز تبلیغات اول به خوبی نشان داده شد، یک کاندیدا کاندیدای وضع موجود و خشونت است و در کنار آن پزشکیان  است که وعده برداشت تحریم، گشودن در روابط بین الملل و برقراری روند عادلانه بر کشور ها بر مبنای برد برد است، در سیاست داخلی بجای خشونت معتقد به تفاهم ، تعامل و گفتگو است، این مطلب مهمی است.

وی با اشاره به اینکه اگر میخواهیم آینده کشور را تغییر دهیم اکنون زمان است، گفت:  نگویید رئیس جمهور اختیار ندارد، رئیس جمهور خیلی اختیار دارد.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان بیان کرد: روئسای جمهوری را آزموده و دیدیم که نویسنده خوبی هستند اما کار بلد نیستند اگر بیایند برای اجرا هیچ چیزی ندارند، در بین کاندیدا یک طرف از نظر اجرایی کارنامه تقریبا صفر بوده، اما در کارشکنی درخشان بوده است.

عبدالعلی زاده گفت: برخی بدنبال مصادر انتخابات هستند با پررویی اسم خود را جبهه انقلاب می نامند، شما جبهه اصولگرایان هستید. 

وی گفت: در هر جایی که فساد است آزادی رسانه مطبوعات نیست، انتخابات روز جمعه  بوده و مردم باید بین این دو یکی را انتخاب کنند.

رئیس ستاد انتخابات پزشکیان در پاسخ به این پرسش که برنامه تبلیغاتی ستاد در این یک هفته چه خواهد بود، خاطرنشان کرد: برنامه ما حرف زدن با مردم و آگاهی رسانی است، آنها می‌گویند با دنیا مذاکره می‌کنیم ،شما با بچه های خود نمیتوانید مذاکره کنید و کتکشان می زنید میخواهید با دنیا مذاکره کنید؟

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل اینکه در مرحله اول انتخابات یخ آرای خاکستری باز نشد این بود که نگران بودند مهندسی انتخابات اتفاقات بیفتد، که بنویسند حسن و بشود وحید البته این شایعه است و من تایید نمی کنم، تصریح کرد: می گفتند پزشکیان را آوردند تا بازار گرمی کنند و مشارکت بالا  برود و در نتیجه بگویند فردی دیگری منتخب شد، اما باید از روند برگزاری انتخابات  تشکر انتخابات  چرا که درست اصولی و قانونی برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه