English

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرگزاری موج؛

هر زمان که به اصل انتخابات آسیب وارد گردیده کشور دچار آسیب شده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شاهد این بودیم که هر زمان که به اصل انتخابات آسیب وارد گردیده کشور دچار آسیب شده است.

هر زمان که به اصل انتخابات  آسیب وارد گردیده کشور دچار  آسیب شده است

حجت الاسلام مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، اظهار داشت: حضور پای صندوق رای و دادن رای دادن یک وظیفه ملی  بوده که موثر در سرنوشت سیاسی کشور است.

وی با بیان اینکه به رای گذاشتن مردم نسبت به انتخاب افراد در مسئولیت های مهم کشور از  ویژگی های نظام مقدس جمهور اسلامی ایران است، افزود: اینکار بر اساس افکار بلند حضرت امام خمینی(ره) انجام شده  که با انتخاب و اراده ملت ایران شکل گرفته است  ابتنای امور بر رای مردم است ، همه قدرت ها ناشی از رای آزاد مردم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: از ابتدای انقلاب اصل نظام قانون اساسی و ساختار سیاسی ما بر این پایه استوار شده است هر کجا به این اصل آسیب وارد شده به کشور نیز آسیب وارد شده بنابر این حضور در عرصه انتخابات برای پیشبرد اهداف عالی ملت و پیشرفت کشور، رفاه ملت  و گشودن راه های جدید برای مردم ما بسیار موثر است بخصوص ریاست جمهوری که بعد از مقام رهبری مهمترین مسئول و مسئول اجرای قانون اساسی هستند .

انصاری خاطرنشان کرد: امیدوارم امروز مردم بیش از پیش و بخصوص کسانی که در دور نخیت رای ندادند و هنوز مردد هستند پای صندوق های رای آمده و با رای خود نسبت بالایی از مردم سالاری را ثبت کنند که انشا الله رئیس جمهور بتواند با پشتیبانی قوی تری از  رای مردم  به تعهداتی که به مردم سپرده جامع بپوشاند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه