English

آماده‌سازی راه‌های استان همدان برای سهولت تردد زائران اربعین حسینی

در آستانه سفرهای اربعین حسینی علاوه بر فعالیت اکیپ‌های پیمانی، افزون بر ۵۰۰ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۳۱۳ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در قالب ۶۰ اکیپ در محورهای شریانی مشغول آماده‌سازی راه‌های استان همدان برای سهولت تردد زائران اربعین حسینی هستند.

آماده‌سازی راه‌های استان همدان برای سهولت تردد زائران اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: هر ساله در ایام اربعین‌حسینی، جاده‌های استان همدان، پذیرای میلیون‌ها زائر و دلداده حضرت ابااعبدالله حسین(ع) می‌باشد و در این استان حدود ۲۰۰۰ کیلومتر مسیر منتهی به مرزهای خسروی، مهران و باشماق وجود دارد.


وی با اشاره به آماده‌سازی راه‌های استان برای ایام اربعین حسینی، بیان کرد: در همین راستا افزون بر ۶۵۰ کیلومتر خط کشی، ۸۲ کیلومتر روکش آسفالت، ۴۵۰۰ کیلومتر شانه‌سازی تعدیل شیب شیروانی، تعمیر و نصب ۶۰۰۰ عدد تابلو و علائم، رفع هشت نقطه پرحادثه و... در راه‌های استان همدان انجام شده و این روند همچنان به‌طور ویژه ادامه دارد.


مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان یادآور شد: فعالیت ۴۳ مجتمع خدماتی رفاهی، ساخت و پاکسازی پارکینگ حاشیه جاده‌ها، گشت نامحسوس راهداری و پلیس راه، ارتقاء ایمنی تقاطع ها، به‌روز رسانی روشنایی‌ها و تابلو وعلائم، هماهنگی برای تأمین بیش از ۱۶۰۰ دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی برای جابه‌جایی زوار اربعین حسینی از دیگر اقدامات این اداره کل برای استقبال از سفرهای اربعین خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه