English

مدیر کل زندانهای استان کردستان:

۱۵ زندانی در کردستان آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های کردستان از آزادی ۱۵ زندانی غیرعمد توسط خیرین در استان خبر داد.

 ۱۵ زندانی در کردستان آزاد شدند
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، محمد خسروی از آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در کردستان خبر داد و اظهار کرد: خیر نیکوکار سنندجی با اهدای مبلغ 6 میلیارد و 500 میلیون ریال به ستاد مردمی دیه، موجبات آزادی 13 نفر از زندانیان مالی غیرعمد را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه این کمک مالی با هدف حمایت از زندانیان نیازمند و بدون اینکه نامی از آنان برده شود، انجام شد، گفت: خوشبختانه این‌چنین اقداماتی باعث بازگشت افراد زندانی به آغوش خانواده‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه خواهد شد.

مدیرکل زندان‌های استان کردستان افزود: این اقدام خیرخواهانه نشان‌دهنده همدلی و سخاوتمندی مردم سنندج و استان کردستان است که همواره در مواقع نیاز به یاری هم‌نوعان خود می‌شتابند، با این کمک مالی، زندانیان مالی که به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی‌های خود در زندان به سر می‌بردند، آزاد شده و به زندگی عادی خود بازگشتند.

وی بیان کرد: همچنین یک دختر 15 ساله سنندجی با اقدامی نیکوکارانه و انسان‌دوستانه، مبلغ 75 میلیون ریال را برای آزادی یک زندانی مالی غیرعمد اهدا کرد. این فرزندمان با این حرکت خود، نه تنها به آزادی یک زندانی کمک کرد، بلکه الگویی برای دیگران در جامعه شد تا به کمک نیازمندان بشتابند و از ارزش‌های والای انسانی پیروی کنند.

خسروی عنوان کرد: در یک اقدام انسان‌دوستانه دیگر، بانوی نیکوکار سنندجی با اهدای مبلغ 10 میلیون تومان به آزادی زندانیان مالی غیرعمد کمک و زمینه آزادی او را فراهم کرد.

مدیر ستاد دیه استان کردستان ضمن دعوت از تمام خیرین و نیکوکاران جهت مشارکت در آزادی زندانیان در طول سال ابراز کرد: امیدواریم این‌گونه اقدامات خیرخواهانه ادامه یابد و باعث کاهش تعداد زندانیان مالی در استان کردستان شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه