English

مرتضی اثمری:

کاهش دمای هوا در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از دوشنبه هفته آینده سامانه ناپایدار جوی با بارشهای پراکنده وارد استان می‌شود که نواحی شمالی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

کاهش دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: از عصر امروز روند کاهش دما اکثر نقاط استان را فرامی‌گیرد که این روند تا اواسط هفته ادامه خواهد داشت.

اثمری در ادامه این خبر تصریح کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۸ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز یک درجه کاهش یافته و تا اواسط هفته آینده به هفت درجه می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین در مورد هوای مشهد اضافه کرد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد نیز سه درجه سلسیوس بود که تا اواسط هفته آینده به منفی ۲ درجه خواهد رسید.

وی در ادامه به اوضاع جوی هوای خراسان رضوی  افزود: همچنین از عصر امروز رشد ابر در نواحی شمالی و احتمال بارش پراکنده برای ارتفاعات شمالی استان پیش‌بینی شده‌است و قوچان با کمینه دمای سه درجه زیر صفر، سردترین و کلات با بیشینه دمای ۲۴ درجه بالای صفر گرمترین شهرستان های استان در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

اثمری در خاتمه متذکر شد: بیشترین سرعت وزش باد نیز از سرخس با سرعت پنج کیلومتر در ساعت گزارش شده است و از دوشنبه هفته آینده نیز سامانه ناپایدار جوی با بارش‌های پراکنده وارد استان می‌شود که نواحی شمالی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه