English

هشت شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هشت شهرستان استان در وضعیت آبی و ۶ شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

هشت شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مهدی محمدی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه افزود: براساس رنگ‌بندی جدید کرونا در کرمانشاه، شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، سرپل‌ذهاب، جوانرود، صحنه، دالاهو، قصرشیرین و سنقروکلیایی در وضعیت آبی و شهرستان‌های پاوه، گیلانغرب، روانسر، هرسین، کنگاور و ثلاث‌باباجانی در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

وی با اعلام اینکه تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان هم‌اکنون ۲۱ نفر است، گفت: از این تعداد ۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و آمار بیماران با حال وخیم نیز بعد از مدتها صفر شد.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه افزود: خوشبختانه آمار بیماران مثبت سرپایی و بستری مبتلا به کووید- ۱۹ در شبانه روز گذشته در سطح استان کرمانشاه همچون روز گذشته به صفر رسید و در ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۱۷ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

وی با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته فوتی براثر ابتلای قطعی به کرونا در کرمانشاه ثبت نشده است، گفت: مجموع جان‌باختگان کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون سه هزار و ۱۳۸ نفر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه